Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

Som Submoose, så begynner jeg også med enten ring- eller langfingeren.

Kabinett? jeg har stort sett spilt på 15" combo i mesteparten av karrieren, men har nå gått over til en Genz Benz Shuttle 6.0 med to kabinett, et GB 2x10 + et TKS 1x12. 10" gir veldig tight og punchy lyd, mens 12-eren gir god dybde og fylde. Løp og prøv... her er det smak og behag som gjelder! :D

Gratulerer med ny bass (igjen) Martin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kabinett? jeg har stort sett spilt på 15" combo i mesteparten av karrieren, men har nå gått over til en Genz Benz Shuttle 6.0 med to kabinett, et GB 2x10 + et TKS 1x12. 10" gir veldig tight og punchy lyd, mens 12-eren gir god dybde og fylde. Løp og prøv... her er det smak og behag som gjelder! :D

Hadde helt klart vært en stor fordel å kunne teste før jeg kjøper. Problemet at det er ganske langt å løpe til nermeste musikkbutikk. Og utvalget der er ikke så stort, så tviler på at de ikke har mer enn et par comboer inne i butikken. Har egentlig kun spilt på 15 tommere, så derfor hadde det vært fint å få testet. :)

Jo takk! :D

Skal slutte å si at "Denne bassen blir!", hehe. Jeg er en kronisk bassbytter, hehe.

Nå er jeg ute etter en Spector/Kramer USA fra 80tallet, haha, derfor ryker Fenderen.

Hæ? Hvilken Fender ryker?

**Åja, Fender Urge tydeligvis. B)

Endret av Huffda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.