Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bassforumets altmulig-chat!


Mytola

Anbefalte innlegg

lurer pp om jeg må komme meg bort på ID og prøve Statusen de har der i morgen...

Fått prøvd bassen enda? Sjekk hvilken type det er? Hvis det er en Status S2, så tror jeg du blir bra overrasket over spillbarheten på bassen. De andre bassene er også bra, men der har jeg ikke så mange referanser så¨skal være forsiktig med å uttale meg. Men jeg har jo nå en del status'er og alle de jeg har er bare steinbra...Selv kopibassen fra Wasburn er en "killer"

Test bassen og få en testbeskrivelse B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, fikk bare ikke helt feelen for den? Nå satt jeg riktig nok ikke skikkelig når jeg prøvde den, men fremdeles.

Ser av bildet at det er en S2000 model (fullgrafitt) og faktisk litt mer sjelden enn S2 ("trevinger" på gjennomgående hals). Litt stiv pris, så det er kanskje prutemuligheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vertfall bolt on, er ikke neckthrugh, halsen var ganske bred, men jeg skulle nok hatt en annen sitteposisjon når jeg prøvde den.

Har ikke hørt om S2000 som bolt-on, men mulig at det var noen prototyper på denne løsningen?? Siden det er Bolt-on ville jeg nok ikke ha betalt så mye som de forlanger.

PS: Spar pengene og kjøp deg en Buzzard. Er nok mer bassen for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles gretten på Eddie Jackson for å gitt meg Spector GAS.. Kommer til å kjøpe en USA pre-amp til bassen når den kommer, bare for å komme enda nærmere 80'talls spectoren :P Og ja, Spector USA 9v preampen koster 350dollar! (ellers kjent som "Haz-Lab preamp")

Fikk lyst på en knallhvit Spector NS-2 jeg :P Men, har noen basser jeg må ha råd til før jeg kjøper flere av samme bassen, hehe. (En Rickenbacker og en Gibson Thunderbird f.eks.. har ikke eid noen av de enda, rart nok..)

Hvorfor jeg fjaser i vei? Jeg har døgnet og venter på at en Queensryche DVD skal buffre seg ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.