Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Din Amp!


Gjest

Anbefalte innlegg

Dette er forsterkern min. Det er en Marshall JCM 2000 TSL 122.

Er virkelig fornøyd med denne forsterkern. Det er en 100 watts rørforsterker

God Lyd :-D

308577.jpg

akkurat sånn har jeg òg! ;) bruker stort sett lead kanalen med en mxr distortion+ og isp decimator foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har:

Randall rg100sc. 100W, 2x12 combo

har hatt denne i ganske mange år nå og brukt den til det meste.

Funker ganske greit til det meste hvis man er flink til å skru.

Rivera tbr-3 effektforsterker.

el34, 2x60w, et hav av muligheter på denne.

Eneste effektforsterkeren jeg har eid og prøvd.

Bruker den sammen med min pod xt og et vader 4x12 kabinett. Kan få mye bra lyd av dette oppsettet.

Har hatt:

Engl Invader 150

150 watts rørtopp, 4 kanaler med separat eq, en haug med andre funksjoner, 6 el34 rør.

Mest brukervennlige forsterkeren jeg har vært borti. Vil påstå at den takler ALT. Utrolig allsidig forsterker og ganske ulik andre engl forsterkere. Har ikke heeeelt den typiske engl lyden. Er mer åpen og tredimensjonal. Savner denne en del.

Engl SE el34

100 watts rørtopp, 4 kanaler med 2 delte eq. separat treble og gain til hver kanal. en haug med andre funksjoner her også. Veldig allsidig denne også men litt knotete hvis man ikke vet hva man holder på med. Tar litt tid før man lærer seg å skru skikkelig godlyd på denne. Fra denne får man engl lyden. Den er som en powerball på steroider. Savner faktisk denne også. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

metro plexier:

'65 jtm45

'67 jtm50

'68 jmp50

plexiene ble bare mer og mer aggressiv med årene. 45'en er fin til blues - de andre er bedre til tyngre saker.

trainwreck designet:

ceriatone express oppgradert med originale kondiser - mer gain enn noen trenger noen gang :D

komet 60 med originale trafoer - veldig alsidig og kraftful amp. ligger mellom en jmp50 og expressen

alessandro: rottweiler - blanding av fender og wreck?

Fenderish:

lil dawg champster med weber 10a125 - som å høre gammel chichago blues :D

clark 6g6b - headroom og punch som det holder. bra for rockabilly og rock!

clark vibroverb med 12" - fin tremolo og reverb. kunne vært litt tightere kanskje. nydelig blackface clean

koch: multitone - fra clean til scream - til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har en peavey valveking 112, funker bra til det meste. Kombinerer med rørvreng og en haug med andre pedaler på clean kanalen.

har nå forstått att rør er det eneste riktige som gitarforsterker:P Har store planer om engl eller mesa amp etter sommeren:P

Peavy%20rør%20forsterker.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JMP Super Bass 1992 fra 68. Toppkasse med G12M fra 68. Bånnkasse med G12H fra 68. Ultimate Attenuator for å dempe sakene litt, gjør susen. Da går det å kjøre ampen på nesten fullt. Fineste amp-lyden jeg har fått til så langt. Ampen er veldig glad i pedaler, men det er nesten synd å tulle med den rene amp-lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har:

Randall rg100sc. 100W, 2x12 combo

har hatt denne i ganske mange år nå og brukt den til det meste.

Funker ganske greit til det meste hvis man er flink til å skru.

Rivera tbr-3 effektforsterker.

el34, 2x60w, et hav av muligheter på denne.

Eneste effektforsterkeren jeg har eid og prøvd.

Bruker den sammen med min pod xt og et vader 4x12 kabinett. Kan få mye bra lyd av dette oppsettet.

Har hatt:

Engl Invader 150

150 watts rørtopp, 4 kanaler med separat eq, en haug med andre funksjoner, 6 el34 rør.

Mest brukervennlige forsterkeren jeg har vært borti. Vil påstå at den takler ALT. Utrolig allsidig forsterker og ganske ulik andre engl forsterkere. Har ikke heeeelt den typiske engl lyden. Er mer åpen og tredimensjonal. Savner denne en del.

Engl SE el34

100 watts rørtopp, 4 kanaler med 2 delte eq. separat treble og gain til hver kanal. en haug med andre funksjoner her også. Veldig allsidig denne også men litt knotete hvis man ikke vet hva man holder på med. Tar litt tid før man lærer seg å skru skikkelig godlyd på denne. Fra denne får man engl lyden. Den er som en powerball på steroider. Savner faktisk denne også. :P

+ Engl Invader 100

Samme som engl invader 150 bare litt fetere. Denne beholder jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.