Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Din Amp!


Gjest

Anbefalte innlegg

Carvin XT-112

1x12" combo som ligner på tidlig Boogie (utseendemessig) 2 kanaler, 5 og 3 bands EQ, romklang, effektloop, switch for 240 eller 120 volt, 50 watt rør, made in USA :D

Resten av riggen: Fender Telecaster > Boss SD-1 > Carvin XT-112 > Loop send > EHX Big Muff > GCB-95 > Pearl CH-02 (vintage MIJ) > Ibanez DE-7 > Loop return. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvete heller... DHL ringte i morges og sa den ville være her en gang mellom 17:00 og 21:00. Still no amp!

DHL mellom 17:00 og 21:00? Var kundebehandleren din drita eller noe?

De gangene jeg har hatt med DHL å gjøre har jeg måttet være hjemmemellom 13:00 og 13:05 for å få den levert.

Dessuten har jeg hatt et helvete med fortolling og forskjellige fullmakter og annen drit. Kan ha vært fordi jeg ikke var myndig sist jeg hadde med dem å gjøre da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte Mesa/Rivera-racket og kjøpte meg en '76 Marshall JMP 1987. En enkel og grei enkanals amp uten mastervolum. Cleanen er varm og fyldig, og hvis du skrur opp volumet får du god gammaldags råkkekrønsj. Vanvittig fet lyd i denne. Og som sagt enkel å bruke. Gleder meg til å få brukt den mer.

Endret av knut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fikk jeg en telefon fra Mari. Jeg snakket med Mari i går. Mari jobber i DHL. Mari sier nå at forsterkeren min ikke ble med bilen til Oslo i går, men at hun idag personlig skal passe på at den gjør det, og at jeg får den i løpet av kvelden. Jeg liker Mari. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.