Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Din Amp!


Gjest

Anbefalte innlegg

Solgte Marshallen min før jul, en modda '77 JMP 1987, og handla inn en Laney Lionheart-topp som låter FANTASTISK. 20 deilige single ended klasse A-watt, holder i massevis for meg :) Er bare på jakt etter et OK 2x12" kabinett nå, så er gitarriggen i boks.

Ellers har jeg jo min "trusty old" Peavey Bandit, begynner å nærme seg 20 år gammel men vil ikke dø. Har klart å få OK lyd av den også (med en Mesa preamp)... Solide saker.

Bassriggen er en god gammel Trace Elliot 4x10" combo med ekstra 4x10" kabinett, built like a tank, låter kuler og krutt.

Har også en 200W rør-PA med 4 KT88-rør som jeg tenkte å bygge om til bassamp/husrivningsmaskin... får se hvor langt jeg kommer med andre prosjekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orange og MESA kabinetter er den perfekte partneren til Laney topper. Anbefales!

Har jo mest lyst på Lionheart-kabinettet, men det kosta like mye som ampen... :blink: Funderer litt på det billigste Vox-kabinettet eller noe slikt til å begynne med, så får jeg heller spare litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.