Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste gitarist


Thomas

Anbefalte innlegg

Hvorfor er ikke du søkkrik og populær om det er så lett? :)

Aylar og Lene Alexandra har sine kvaliteter.....

Hvorfor er ikke du det?

Du sa "Det er en grunn til at disse er så kjente." Så du mener altså at fame=quality? Hvis vi da følger resonementet ditt, vil Kurt Cobain være "bedre" enn feks. Steve Vai, satt litt på spissen. Kom deg ut av idiothula di.

Aylar og Lene Alexandra er grelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg ut av idiothula di.

Problemet ditt er at du aldri greier å formulere deg på en ordentlig måte. Det er ca 3-4-5 gangen jeg ser det nå.

Jeg sier en gang til.. Det er en grunn til at enkelte gitarister er så populære.

Hviss hvem som helst hadde kunnet bli populær på den måten og bli husket i mange tiår senere, så hadde dte vært lit.. rart?

Greit nok at du ikke liker musikken, men det er maaaange andre som har en annen mening enn deg der ute i verden.

Og jo.. Det er en del som liker Kurt Kubein, selv om han ikke var noen (teknisk) god gitarist.

Btw.. Det er mange som ikke liker Steve Vai. Gitarmusikken trenger ikke være rask og teknisk for å være god :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jo.. Det er en del som liker Kurt Kubein, selv om han ikke var noen (teknisk) god gitarist.

Btw.. Det er mange som ikke liker Steve Vai. Gitarmusikken trenger ikke være rask og teknisk for å være god :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Det var heller ikke poenget mitt. Hater både Nirvana og Vai. Du er ekstremt flink til å overse det jeg prøver å si, og fokusere på at jeg tar feil hele tiden.

Selvfølgelig er det en grunn til at enkelte gitarister er populære, men at de er ubetinget flinke er ikke alltid den grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formulere var et galt ord. "uttrykke" kanskje?

Er det greit å gå rundt å si at folk er "idiothue" i en diskusjon?

Eller når en spør om tilbakemelding om gitar, så kommer det "Styggeste jeg har sett" og så videre begynne å banne i diskusjoner osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Han har problemer med å uttrykking altså? Javel..

Idiothue? Tror nok det sto "idiothule". Foreslår du tar deg litt bedre tid til å lese andres innlegg.

Å si at en gitar er det styggeste man har sett er greit for meg. Å si at folk er det, er en annen sak. Hva svarte du alexi med i den diskusjonen? Jo, du sa at han var det styggeste du har sett på dette forumet.. Hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formulere var et galt ord. "uttrykke" kanskje?

Er det greit å gå rundt å si at folk er "idiothue" i en diskusjon?

Eller når en spør om tilbakemelding om gitar, så kommer det "Styggeste jeg har sett" og så videre begynne å banne i diskusjoner osv..

Å nei, sa jeg et stygt ord? :blink::lol:

Les andres innlegg ordentlig før du svarer.

Idiothue :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en rar krangel på "beste gitarist" forumet.

men jeg og er foresten uenig med Schlackass,, "blir du ikke inspirert av Jimi, Selg gitaren, kjøp WoW" ?..

jeg synest også at man skal kunne ha andre forbilder,?

Selv vil jeg heller se på Alexi Laiho faktisk,, og Jari Mäenpää for eksempel som bedre forbilder for meg en jimi.

må også nevne att jeg har så sjukt mange inspirasjons-kilder.. men jimi er faktisk desverre ikke sånn ultimat-inspirerende for meg.

jeg synest du er litt ,, hmm skal vi se, Fanatisk?. (nei ikke missforstå og tro jeg skrev fantastisk med ultimat skrifeLeiF".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at en gitar er det styggeste man har sett er greit for meg. Å si at folk er det, er en annen sak. Hva svarte du alexi med i den diskusjonen? Jo, du sa at han var det styggeste du har sett på dette forumet.. Hyggelig.

Jeg ble irritert over måten han snakket til vedkommende på.

Å si at ens gitar er det styggeste man har sett er ikke akkurat så veldig hyggelig for den som allerede har kjøpt gitaren. Det går an å uttryke seg på bedre måter.

Og du skal ikke snakke heller.. Stjeler signatur til folk :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.