Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste gitarist


Thomas

Anbefalte innlegg

for en rar krangel på "beste gitarist" forumet.

men jeg og er foresten uenig med Schlackass,, "blir du ikke inspirert av Jimi, Selg gitaren, kjøp WoW" ?..

jeg synest også at man skal kunne ha andre forbilder,?

Selv vil jeg heller se på Alexi Laiho faktisk,, og Jari Mäenpää for eksempel som bedre forbilder for meg en jimi.

må også nevne att jeg har så sjukt mange inspirasjons-kilder.. men jimi er faktisk desverre ikke sånn ultimat-inspirerende for meg.

jeg synest du er litt ,, hmm skal vi se, Fanatisk?. (nei ikke missforstå og tro jeg skrev fantastisk med ultimat skrifeLeiF".

Såklart skal man ha andre forbilder, men jeg tror alle tjener på å studere Jimi.. Jeg er langt ifra en sånn Jimi-fanboy, men blir allikevel veldig inspirert av spillingen hans. Det er sjelen i musikken og den ville spillestilen som inspirerer meg. Dette er etter min mening de viktigste kvalitetene til en gitarist. Innlegget du siterer var såklart satt på spissen, men det skaper jo ofte diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at noen skal komme ut fra idiothula si er mye det samme som å kalle de idiot. Hvor gammel er du egentlig?

Er fullstendig klar over det, og står 100 % for det. Alderen min har overhodet ikke noe med saken å gjøre. Jeg har tydeligvis ikke lov til å ytre meningene mine her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du oppført deg bedre, så hadde jeg sluppet å komme med en spydig kommentar, som forresten ikke var så fin heller. Jeg vet.

Først var de stygge uttrykkene dine å ytre sin mening, og nå er det plutselig kødding.

Ingen som tvinger deg til å si en dritt vet du?

Og ja, å kødde er også å benytte seg av ytringsfriheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins ikke en beste i min bok. Det er mange :

Jimi Hendrix

Eric Clapton

Paul Gilbert

Joe Satriani

Steve Vai

Steve Ray Vaughn

Chris Broderick

Gary Moore

William Kanengiser

Django Reinhardt

Brian Setzer

Mark Knopfler

Robert Normann

Øystein Sunde

+ mange fler

Endret av chrisdee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler at Troll og Alexi fortsetter diskusjonen på pm, dette skulle handle om beste gitarister.

On topic: I dagens samfunn vil jeg ikke si at det finnes noe beste gitarist. Er utrolig mange dyktige gitarister. Noen er særdeles dyktige innenfor èn sjanger, andre er allsidige og spiller det meste av strengeinstrumenter.

Det hele kan kokes ned til smak. Hvilke kriterier gjør en gitarist dyktig for deg? Kreativitet? Teknikk? Allsidighet?

Man vil derfor ALDRI kunne utpeke en gitarist som "verdens beste".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.