Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste gitarist


Thomas

Anbefalte innlegg

Star mellom angus young og jimmy page :unsure:

Ingen slår dem neidaikke mulighetihavetengangikketenkpådethvisdugjørdetdreperjegmorendinogdetsåkalteidole

tdittsomikkekanblibedreennangusyoungog/ellerjimmypagemenslasherogsådriiitbragitaristjegmånestenskrivedetmedleseligskrif

tjajamensann

Vi må heller ikke glemme / som er en veldig bra gitarist(/ fra engelsk slash)

:P

Edit= jeg skrev '2 foran slash :lol::excl::excl::excl:

Endret av siggi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Star mellom angus young og jimmy page :unsure:

Ingen slår dem neidaikke mulighetihavetengangikketenkpådethvisdugjørdetdreperjegmorendinogdetsåkalteidole

tdittsomikkekanblibedreennangusyoungog/ellerjimmypagemenslasherogsådriiitbragitaristjegmånestenskrivedetmedleseligskrif

tjajamensann

Vi må heller ikke glemme / som er en veldig bra gitarist(/ fra engelsk slash)

:P

Edit= jeg skrev '2 foran slash :lol::excl::excl::excl:

Oversatt:

Ingen slår dem, neida ikke mulighet i havet engang ikke tenk på det.Hhvis du gjør det dreper jeg moren din og det såkalte idolet

ditt som ikke kan bli bedre enn Angus Young og / eller Jimmy Page, men slash er også en driiitbra gitarist. Jeg må nesten skrive det med leselig skrift.

Jajamensann.

Endret av Silverfox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gitaristene her har jo fått innflytelse fra J.H., bortsett fra Hendrix sjølv... :blink:

Jimi Boy selvfølgelig!

For et fantastisk idiotisk utsagn. Ja, Jimi gjorde mye bra for rock og gitaren som et instrument, men jeg tviler litt på at de JEG anser som supergode gitarister har tenkt at spillinga til Jimi var det som gjorde at de plukket opp en gitar. Var ihvertfall ikke det for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fantastisk idiotisk utsagn. Ja, Jimi gjorde mye bra for rock og gitaren som et instrument, men jeg tviler litt på at de JEG anser som supergode gitarister har tenkt at spillinga til Jimi var det som gjorde at de plukket opp en gitar. Var ihvertfall ikke det for meg.

Hvem anser du som supergode gitarister, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.