Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oh boy


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han er rævva på begge deler!

Kom tilbake når du kan skrive en låt som 'When Susannah Cries'.

seriøst aiwass. har du høyrt det herr Lind har kome ut med i det siste (les: det som har gått på radio/svisj etc.)? Makan til søppel. WSC er ei bra låt. ingen tvil, men det er tydlegvis eit eingongstilfelel. Daisy er berre komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet kommer fra en gitar vi ofte bruker, som heter Daisy Rock Gitar, forklarer popbandet.

DOH! :(

Ut ifra bildet ser de ut som en gjennomsnittlig småteit vi-er-like-rocka-som-Idol-David-jeg-går-med-palestina-skjerf-fordi-det-er-hippt-gruppe. L8r med et par jenter, liksom.

faen.. ikke diss idol david! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Hadde noen av dere sagt nei hvis Espen Lind hadde ringt og spurt dere om dere ville bli stjerner?

Jeg hadde blitt med tvert! Tenk så mye erfaring man får etter dette a!

Kan jo ikke bli dårligere av dette. Låta er mye bedre enn det de fleste her på forumet kunne skrevet. Skjerp dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Hadde noen av dere sagt nei hvis Espen Lind hadde ringt og spurt dere om dere ville bli stjerner?

Jeg hadde blitt med tvert! Tenk så mye erfaring man får etter dette a!

Kan jo ikke bli dårligere av dette. Låta er mye bedre enn det de fleste her på forumet kunne skrevet. Skjerp dere!

Tror du må ta av deg brillene eller noe for å se klart igjen. Latterlig utsagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Hadde noen av dere sagt nei hvis Espen Lind hadde ringt og spurt dere om dere ville bli stjerner?

Jeg hadde blitt med tvert! Tenk så mye erfaring man får etter dette a!

Kan jo ikke bli dårligere av dette. Låta er mye bedre enn det de fleste her på forumet kunne skrevet. Skjerp dere!

Tror du må ta av deg brillene eller noe for å se klart igjen. Latterlig utsagn.

Hadde heller solgt sjela mi til djevelen, bedre deal.

da har jeg værtfall æren i behold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så videoen på ZTV idag. Låta var typisk velskrevet, intetsigende hitmateriale som fenger ved første lytt, men som er umulig å huske senere. Fremførelsen var intet mindre enn patetisk--skjending av det engelske språk uten sidestykke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med: Stargazer.

Hvis man liker slik musikk så, men jeg som setter mindre pris på slik musikk enn muslimer setter pris på en god svinekotelett med en iskald halvliter til, kunne aldri solgt meg ut til å være med i et slikt band.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.