Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oh boy


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir helt latterlig å si at ingen her på forumet kunne skrevet en like bra sang, for det vet vedkommende som sa det veldig lite om...

Og for det andre så er den sangen en total rip off...

Man har hørt akkurat samme verset og mange av vendingene 1000 ganger før...

Og jeg ville aldri sagt ja hvis espen lind hadde ringt, for for meg er det viktigste det å skrive musikk. For den følelsen man har når man kommer på bamd øving med en sang og det sier pang, den følelsen slår ikke penger...

Jeg synes egentlig at det sier noe om vedkommende som ville sagt ja til nå slikt, for hvem er det som spiller giter som ville gått over til å begynt å spillle puse "rock"???

Også er det sikkert mange som tenker, det er jo lett for han og si, han som er nybegynner og aldri har fått muligheten osv...

Men da må jeg få lov å spørre, hva i faen kaller du disse "musikerne" i daisy???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nå heller sagt 'luring', jeg, men...

jepp. en jobb er en jobb. spille noe annet enn det du helst vil er vel ikke akkurat som å selge sjela si.

herregud. hvis noen hadde tilbudt meg penger for å backe ett drittband, og jeg hadde syntes jeg har fått bra nok betalt, så hadde jeg klina til på flekken..

tror du folka som tømmer søpla di gjør det fordi de synes det er fett og det er det de vil bruke livet sitt på, eller tror du det er for penga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.