Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stratjungelen


Æljen

Anbefalte innlegg

15 hours ago, space said:

Den har en viss appeal ja.

Ang trådstarter.

Jeg har hatt 2 MIM Strater. Spesielt Classic series var helt nydelig. Kan ikke skjønne hva en trenger for noe mer i en strat enn disse.

post-9639-0-32037300-1425929386_thumb.jpg (ser eldre vedlegg har blitt thumbnail size....)

Classic Series er gull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 2-3 Classic Mex Strat . De er i hvert fall hakket bedre enn de vanlige Mex Strat . Men en får jo Charvel Japan til ca. samme pris.....Fender USA Special Strat er ok . De varierer litt i kvalitet fra gitar til gitar . American Standard Strat er bedre , men er sjelden de er nede i 5000,- da . Jeg kjøpte litt slitt men bra Am Standard  for 6500 i fjor . En fin eldre Japan Fender Strat er også bra , og de kan kjøpes for 4000-5000 .

Page gitaren der ser forferdelig ut for meg , men nå er ikke jeg hipster og over et halvt århundre gammel .

Endret av Sugardaddy65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Truckstop Chuckie skrev:

Ligger en Classic Series MIM Fender Strat i den übersexy finishen 'Burgundy Mist' ute på Finn.no nå. HOT HOT HOT HOT!!!

Hva er det dere søker på da? Finner ikke noe jeg, søkt strat og stratocaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende er ikke så viktig for meg, jeg liker egentlig ikke stratformen i det hele tatt men merker at jeg trenger den lyden nå og da.
Vil derfor betale minst mulig for en helt ok player.
Så den lilla mex på nesodden AeK, men der må t.o.m jeg sette ned foten når det kommer til fargevalg
.
Jeg har blitt litt klokere på hva jeg skal se etter, takk for svar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Æljen skrev:

Så den lilla mex på nesodden AeK, men der må t.o.m jeg sette ned foten når det kommer til fargevalg

Vurderte litt om den kunne blitt kul, hvis man la på ett nytt lag med tynn lakk og kjørte på med en lett relic jobb. Men er enklere å vente på noe som fungerer med engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/29/2018 at 8:26 PM, Æljen said:

Utseende er ikke så viktig for meg, jeg liker egentlig ikke stratformen i det hele tatt men merker at jeg trenger den lyden nå og da.
Vil derfor betale minst mulig for en helt ok player.
Så den lilla mex på nesodden AeK, men der må t.o.m jeg sette ned foten når det kommer til fargevalg
.
Jeg har blitt litt klokere på hva jeg skal se etter, takk for svar.

Om kriteriet er minst mulig for en helt ok player så tror jeg definitivt veien å gå er Squier Classic Vibe. Ser det omsider begynner å dukke opp noen strat'er også på finn nå, som ikke er priset som nypris. Ellers er MIM Standard også helt ok. Bruker en slik som main-gitar i coverbandet. Gjør det den skal :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.