Web Analytics
Jump to content

NGD: ESP M-II NTB

Skullkrusher
 Share

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Similar Content

• By djglenn
      Må ha NTB kasse og sertifikat.
      Pluss være i god stand.

Glenn 
    • By Gertiosa
      Hei
      Kjøpte meg nettopp en ESP LTD EC-401 VB med EMG 60/81 pickups. Helt nydelig gitar med flott lyd, men da jeg så på pickupene lå bridge pickupen skjevt. Den var hevet i front og senket bak. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? Lite giret på å sende gitaren i retur etter en dag!

• By Brynjar
      Selger broren min sin ESP for han, hvor mye er den verdt/minstepris? Kan legge ved bilde om ønskelig
      Alt orginalt følger med(eske samt bevis på at den er org, med KH sign) Den er så å si helt uten riper og har ingen skader. Gitaren er fra 2008.
    • By OsamaFetLaden
      En annonsør på finn.no selger en Firebird-kopi, "ESP/LTD PHOENIX-200" for 2.3k nå, nedsatt fra villedende pris 5795,-
      Neck thru i lønn, med rosentrebrett, kropp i 'basswood'.
      Noen som har vært borti de her?
    • By Polkagrisen
      Heisann!
      Tenkte jeg skulle gi alle dere der på forumet noe å bryne seg på.
      Jeg har Konfirmasjon om 5 dager, og har bestemt meg for å bruke noe av pengene på en skikkelig Metall- Øks.
      Det skal helst være en V formet gitar, da jeg liker å spille på disse.
      Jeg er ganske kresen, så det er visse krav som bør oppfylles.
      * Aktive pickups
      * INGEN Floyd Ro.se (Mye tull med stemming)
      * Helst 24 frets.
      * 2 pickups
      * Lett å shredde (Da jeg har planer om å utvide shreddekunnskaper)
      Håper dere har noen svar til meg
      P.S
      Ignorer nicket. Hadde ikke hørt om noe mer metall enn Metallica på den tiden jeg skaffa meg profil her
  • Siste aktive tråder

• Fra mylespaul.com/forum: From another forum: Your results may vary- Gibson Pickups DC Resistance Values Gibson Burstbucker Pro (sim: BB1,Alnico5, potted) 7.4 KO Gibson Burstbucker Pro (sim: BB2, Alnico5, potted) 8.0 KO Gibson Burstbucker 1 (Alnico2) 7.5 KO Gibson Burstbucker 2 (Alnico2) 8.0 - 8.4 KO Gibson Burstbucker 3 (Alnico2) 8.2 - 8.8 KO Gibson '57 Classic (Alnico5) 7.44 - 8.5 KO Gibson '57 ClassicPlus (Alnico5) 9.0 - 13.8KO(the 9.0 appears to be a screw-up or faulty PU) Gibson Dirty Fingers (2xCeramic) 16.0 -16.6 KO Gibson Mini-humbucker (Alnico2) 6.0 - 6.4 KO Gibson 490R (Alnico2) 7.2 - 7.83 KO Gibson 490T (Alnico2) 7.9 - 8.53 KO Gibson 498T (Alnico5) 12.32-13.46 KO Gibson 496R (Ceramic) 8.3 - 8.63 KO Gibson 500T (Ceramic) 14 – 15 KO Gibson Angus Young (Alnico5) 13.5 KO Gibson Tommy Iommi (Alnico2+Ceramic) 16.5 KO Gibson Joe Perry(BB2&3?) (Alnico5) 8.4(neck)-8.8 KO(bridge) Gibson Jimmy Page (Alnico5) 7-8 KO(not found yet, but I reckon within these values) Gibson P-90R (Alnico5) 7.7 - 8.5 KO Gibson P-90T (Alnico5) 7.8 - 9.35 KO Gibson P-100R (Alnico5) 6.1 KO Gibson P-100T (Alnico5) 9.4 - 16.0 KO Gibson P-94R (Alnico5) 8.1 KO Gibson P-94T (Alnico5) 9.1 KO Gibson HB-R (Alnico5) 7.06 - 9.13 KO Gibson HB-L (Alnico5) 13.39 - 15.3 KO
    • Støtter BB Pro.  Akkurat dette med dårlig merking av pickups er en uting. Jeg har handlet en god del BKP det siste året, og de er definitivt verst på dette (absolutt ingen merking..). 
    • Siden de er merket med Alnico V, vil jeg si at det er BB Pro.
    • Pent brukt akkurat passe liten/stor og akkurat passe mye lyd til små øvinger / gigs. Liten, lett og allsidig !  Liten ‘rift i Tolexen’. Og billig ! 1900,-  Tranby.  
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.