Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp Meg! kjøp av ny gitar!


Polkagrisen

Anbefalte innlegg

Si til din mor at å bruke 2000 kr på en NY gitar er helt hull i hodet. Det blir ingen oppgradering, heller ikke supplement. Spør også om hun har noen argumenter for å IKKE kjøpe brukt, fordi det finnes ingen.

Unnskyld at jeg spør, men er ikke din mor for sunne, intellektuelle hobbyer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spar pengene du, og øv vanvittig mye. Da skjønner muttern kanskje hvor seriøs du er. En ting du kan dra frem med å kjøpe brukt, er at du taper mye mindre penger om du skal selge den senere. Du får en mye bedre gitar for pengen, og at gitarer stort sett er hardføre gjenstander som tåler bruk,

Spiller i gjennomsnitt i tre timer hver dag, og har gjort det i minst 3 år i strekk ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epiphone har jo mye stas til en billig penge. Såvidt jeg husker får du vel en Epi LP Studio og en eller annen SG til rundt den prisen. Har ingen erfaring med disse gitarene selv.

Men, vil nok anbefale å øke budsjettet litt, spesielt mht. hvor mye du øver. DU komme rtil å vokse fra en "begynnergitar" rimelig kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din mor har faktisk ikke hjemmel til å bestemme over dine penger.

Legg frem gode argumenter, så går det nok fint :)

Ettersom han ikke er myndig så stemmer nok ikke det helt... men jeg husker frustrasjonen!

Om man kjøper en god gitar brukt og tar vare på den så faller den knapt i pris. Dette er et argument hun fort undersøke selv om det er pengene det står på her.

Mange her inne har tilogmed tjent på å kjøpe og selge brukt uten at noen av partene ble lurt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.