Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lett vanskelig solo


Agif

Anbefalte innlegg

Ok, jeg ser etter en solo som høres helt VILL ut, men som ikke er så veldig vanskelig å spille... :P Tenker da på soloer med mye pull-on og pull-off, kanskje litt tapping, en del wahwah-bruk osv. Gjerne noe av Metallica, for Hammet gjør det ofte the easy way..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Am I Evil? soloen er fet. Kan jo prøve deg på Enter Sandman eller The Unforgiven, den er bare drit bra da synes jeg. Eller test ut noe av Maiden. Sign of the Cross og Hallowed be Thy Name soloene er fete ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe :lol:

Holder en knapp på Enter Sandman...

følte at den var mer eller mindre umulig å spille jeg..

Den er ikke mye umulig..Hvis du setter deg ned så får du den til etter maks en time! Det er en del jeg brukte en god del øving på, men den kommer etterhvert! Bare sett deg ned og peil inn hver enkelt tone, eller bryt opp soloen i deler så går det sikkert greit:D Hjelper også veldig og spille den sakte. Jeg har noen filer som kanskje kunne vært hjelpsomme til den soloen som er tatt fra en gitarbok. Solon spilles sakte, og tabalturen er korrekt. PM hvis du skulle vært interessert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe :lol:

Holder en knapp på Enter Sandman...

følte at den var mer eller mindre umulig å spille jeg..

Den er ikke mye umulig..Hvis du setter deg ned så får du den til etter maks en time!

Veit. Fikk den til på én time jeg og. Det gjorde også alle vennene mine + lillesøster som startet med gitar for et par dager siden. Jeg har gjort litt research (les: google.com ol.), og jeg har ennå ikke funnet noen som ikke har klart den soloen på én time. Noen av dere som vet om noen som brukte over en time på soloen i Enter Sandman av Metallica?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.