Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lett vanskelig solo


Agif

Anbefalte innlegg

Hehehehe :lol:

Holder en knapp på Enter Sandman...

følte at den var mer eller mindre umulig å spille jeg..

Den er ikke mye umulig..Hvis du setter deg ned så får du den til etter maks en time!

Veit. Fikk den til på én time jeg og. Det gjorde også alle vennene mine + lillesøster som startet med gitar for et par dager siden. Jeg har gjort litt research (les: google.com ol.)' date=' og jeg har ennå ikke funnet noen som ikke har klart den soloen på én time. Noen av dere som vet om noen som brukte over en time på soloen i Enter Sandman av Metallica?[/quote']

Det står oppført i et musikkleksikon jeg har at en viss Jean-Pierre Charlebois fra Belgia i 1994 faktisk brukte nesten halvannen time, 1:24 for å være nøyaktig, på å lære 'Enter Sandman'-soloen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe :lol:

Holder en knapp på Enter Sandman...

følte at den var mer eller mindre umulig å spille jeg..

Den er ikke mye umulig..Hvis du setter deg ned så får du den til etter maks en time!

Veit. Fikk den til på én time jeg og. Det gjorde også alle vennene mine + lillesøster som startet med gitar for et par dager siden. Jeg har gjort litt research (les: google.com ol.)' date=' og jeg har ennå ikke funnet noen som ikke har klart den soloen på én time. Noen av dere som vet om noen som brukte over en time på soloen i Enter Sandman av Metallica?[/quote']

Det står oppført i et musikkleksikon jeg har at en viss Jean-Pierre Charlebois fra Belgia i 1994 faktisk brukte nesten halvannen time, 1:24 for å være nøyaktig, på å lære 'Enter Sandman'-soloen.

Tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Drit i enter sandman. Alle har hørt den uansett. Ikke noe kult å spille ting alle har hørt.

Prøv disse:

At the gates: blinded by fear (kanskje litt kort, men kul og lett og spille)

dissection: unhallowed

in flames: clad in shadows '99 (to soloer i denne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.