Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Charvel San dimas style og andre dødsharry superstrater


McJostein

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Siden eg akkurat ikkje rakk å handle @CaptainSexy sin Kramer så leiter eg videre etter noko å spille puddelrock på. Er det nokon som har erfaring med denne serien? https://www.andertons.co.uk/p/KPVRTIBF1/solid-body-electric-guitars/kramer-pacer-vintage-electric-guitar-orange-burst-tiger-graphic Eg trur kalaset ender på rundt 6500kr inkludert alt. Bør ein heller gå for ein nyere Charvel so cal eller san dimas når det måtte dukke opp på finn til ein fornuftig pris? ...eller den kjedelige varianten  og vente til det kjem noko japan/usa-ish, og være kjappere på labben enn kapteinen? :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Ser ut som jeg må holde liv i denne tråden .

Jackson Japan 2004 DK2 Pro amber sunburst . Var skitten og fæl når jeg fikk den , men kom seg meget bra med noen timers overhaling .

Trenger en annen bridge pickup - Duncan Design er ikke det helt store - Singelcoils er ok - trem er bra stand men kan byttes med en ekte Floyd Rose .

Fin mørk rosewood og shark inlays  . Burde hatt reverse headstock , men en får vel ikke alt for under 2000 heller .

Fargen er litt drøy , men fordelen er at den kan også brukes som julepynt .

DSCN0790.JPG

DSCN0812.JPG

DSCN0816.JPG

DSCN0828.JPG

DSCN0831.JPG

DSCN0837.JPG

 

DSCN0601.JPG

DSCN0638.JPG

Endret av Sugardaddy65
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Willock må vel være den personen Gro hater mest . Han var så flink til å være laidback og samtidig hisse henne opp noe vanvittig . Nå fulgte jeg ikke med på politikk særlig mye på den tiden . Men jeg husker Willock sitt glis mens øynene til Gro lynte . ?

Selve debattene i årets valg var tamme , men det har vært ekstremt mye aktivitet på Facebook .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, strikes skrev:

I motsetning til katta som ikke går noen veier.

 

Takk for meg

De er villkatter blitt luksus innekatter . Begge hannkatter ikke kastrerte . Jeg har hatt de siden de var 4 uker og mora ble påkjørt av bil og døde . De er tamme med meg , men er ikke blitt opplært av mora . Har de ikke bånd på når de er på terassen  , så finner jeg de på toppen av taket på huset mitt . Helst helt ute på mønet på ca 12-13 meter høyde . Den svarte har falt ut et vindu  en gang , så jeg må ha barnelås på vinduene hele tiden . De eier ikke frykt for høyder i det hele tatt . I tillegg er det mye trafikk på en hovedvei 70 meter unna  , der drosjesjåfører  kjører som villmenn om natten . Jeg vil unngå å finne de i en blodpøl der nede . De vil ikke ut annet enn på natten , da de ikke liker andre folk, bråk etc.  . Jeg går tur med de i hagene rundt her sent på natten  , og lenger vekk vil de ikke . Så de to lider ingen nød .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.