Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Charvel San dimas style og andre dødsharry superstrater


McJostein

Anbefalte innlegg

8 hours ago, Sugardaddy65 said:

Nei , men jeg spiller like mye med strenger "feil vei"  , i tillegg  vanlig lefty gitarer .

I gamle dager var det nær null tilgang på bra lefty gitarer så jeg ombygde strengene på  SG-PRS-FlyingV etc. .

Jeg er ikke fullt ut lefty - bl.a. kaster jeg med høyrehånden - baseball bruker jeg høyre etc. . Jeg kan skrive med høyre og , men ville nok tatt litt tid å få det pent .

Klarte ikke helt å følge posten din... Snur du righty-gitarene dine opp ned og strenger dem opp som lefty (Hendrix-style) eller spiller du dem høyrehendt med mørk streng i bunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Naigewron skrev:

Klarte ikke helt å følge posten din... Snur du righty-gitarene dine opp ned og strenger dem opp som lefty (Hendrix-style) eller spiller du dem høyrehendt med mørk streng i bunn?

Før ja  - sjelden jeg snur strengene nå lenger , da jeg har mange lefty gitarer nå .

Her er en 87 PRS jeg brukte mye på 90 tallet med strenger satt lefty .

 

DSCN7047.JPG

DSCN7061.JPG

Endret av Sugardaddy65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutes ago, Sugardaddy65 said:

Har dratt fem denne 80 s Kramer omsider....alt må justeres og elekronikken har litt jordstøy . Tror gull delene må av og sette på en gammel Floys . Nut er for høy og .

 

IMG_3528.JPG

IMG_3531.JPG

IMG_3535.JPG

IMG_3525.JPG

Ja, og så selge den til meg? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gitar er dette ?

Katter er delvis fargeblinde...rød ser de omtrent ikke . Det er nok lukten som av interesse her .

" Lastly, cats see colors differently than we do, which is why the cat-versions of these images look less vibrant than the people-versions. Scientists used to think cats were dichromats — able to only see two colors — but they’re not, exactly. While feline photoreceptors are most sensitive to wavelengths in the blue-violet and greenish-yellow ranges, it appears they might be able to see a little bit of green as well. In other words, cats are mostly red-green color blind, as are many of us, with a little bit of green creeping in. "

https://www.wired.com/2013/10/cats-eye-view/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Sugardaddy65 skrev:

Hva gitar er dette ?

Katter er delvis fargeblinde...rød ser de omtrent ikke . Det er nok lukten som av interesse her .

" Lastly, cats see colors differently than we do, which is why the cat-versions of these images look less vibrant than the people-versions. Scientists used to think cats were dichromats — able to only see two colors — but they’re not, exactly. While feline photoreceptors are most sensitive to wavelengths in the blue-violet and greenish-yellow ranges, it appears they might be able to see a little bit of green as well. In other words, cats are mostly red-green color blind, as are many of us, with a little bit of green creeping in. "

https://www.wired.com/2013/10/cats-eye-view/

Interessant! Han kommer og lukter på alt som er nytt og interessant. Leker med strenger når jeg skifter dem også, så klart. Og hvis det kommer refleksjoner på veggen fra gitaren hopper han selvsagt og skal" fange" dem... Gitaren er en helt ny Charvel San Dimas, har en egen NGD-tråd :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Blir nesten fristet til å kjøpe denne og sette på en Japan Jackson hals med shark inlays , men vet ikke om det passer . Var noe uvanlig innfesting på halsen her.

Floyd er jeg usikker på om den er noe tess , eller om en ekte Floyd passer . Noen som kjenner til disse ?

 

Aria Pro II MA-30 Magna Series Rare Multi Graphic '90s Electric Guitar

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=116418048

Her en annonse av lik på Reverb med bedre bilder :

https://reverb.com/uk/item/6044721-aria-pro-ii-ma-30-magna-series-rare-multi-graphic-90s-Electric

vpjk5cyw7jtszxk9gfvz.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.