Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Charvel San dimas style og andre dødsharry superstrater


McJostein

Anbefalte innlegg

Det er mulig jeg er i overkant kreativ her i kveld, men hva med å enten 1; redusere billedstørrelsen ved å bruke et egnet program på en EDB-maskin, eller 2: Sende Aphe en PM? Og så kanskje sende bilder på for eksempel e-post?

Send meg en PM hvis dette er vanskelig. Vi bidrar gjerne litt ekstra når mennesker som spiller den andre veien finner hverandre.

  • Liker 1
  • Takker 1
  • Hehe 4
  • Forvirret 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noe greie på Blade Levinson gitarer? Kompis har en stående her på mellomlagring, tipper den er fra midten av det glade 90 tallet. Ser ut som det er noe aktive pickups, 3 single coils. Må lade telefon litt før jeg eventuelt får tatt noen bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sende bilder på Face hvis det er aktuelt...det er enklest og raskest for min del . PM .

Når jeg har altfor mye jeg skulle gjort og samtidig trener mye og spiser omtrent ingenting , så er ikke lysten stor til å vase med resizing ( som jeg heller ikke kan) . Alle bildene til de 3 Stealth jeg har er for store............For noen av oss eldgamle 50 åringer så er ikke "EDB maskiner" og Iphoner så fryktelig morsomme eller "livsviktige" som de er for dagens hipsterungdom . Vi klarte oss faktisk uten de ( skrekk og gru) en gang i tiden utrolig nok . De sendte til og med folk til månen med mindre datakapasietet enn en Iphone .

Det var nattens historie fortelling . ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Straymond skrev:

Dette er vel den gamle headstocken før fender ble litt mugne. Mange sverger til disse modellene fremfor am-strater ennå i dag.

Jeg håpet på å bytte til meg en for en stund siden. Fantastiske gitarer.

Ble veldig positivt overraska når jeg satte nye strenger på den. Men fret radiusen var uvanlig flat. Har du noe oversikt på hvordan elektronikken virker på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nei , men jeg spiller like mye med strenger "feil vei"  , i tillegg  vanlig lefty gitarer .

I gamle dager var det nær null tilgang på bra lefty gitarer så jeg ombygde strengene på  SG-PRS-FlyingV etc. .

Jeg er ikke fullt ut lefty - bl.a. kaster jeg med høyrehånden - baseball bruker jeg høyre etc. . Jeg kan skrive med høyre og , men ville nok tatt litt tid å få det pent .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner meg om Den ensomme rytter-bøkene jeg leste som barn, uten å kunne særlig engelsk utover tekstene til She Loves You og London Bridge is Falling Down. Der var det i hver eneste bok, alltid, en ny karakter som het Lefty. Og en annen som het Baldy. 

Lurer på om ting begynte å demre for meg når jeg gikk tilbake til tegneseriene mine og leste om sidekick-fylliken Windy, i Villvest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.