Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny EKTE Fender. Dere vil ikke tro dette.


Rottenikken

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt den sorte delegitaren for salg som en partscaster siden det kryr av Fender deler feks halsen og gjort en grundige redegjørelse for hvilke deler som er Fender og hva som ikke er fender feks kroppen. Begynnerbudet mitt er 350 euro. Grunnen er at jeg skal kjøpe en flunka ny Fender Mexico Stratocaster i Candy Apple rød. Dette hadde dere ikke trodd?

Så kan jeg merke på de andre gitarene det jeg vil. Overrasket?

Er 350 en passende pris med to Texas specials?

Helge

Endret av Rottenikken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ende opp med å ønske deg en Fender Custom Shop Strat, gjerne ikke hele men kropp eller hals, og med Texas Specials? -Kanskje.

Bør jeg prioritere en Mustang II og skikkelige pickups og Fender elektronikk i min andre gitar? Tenkte Texas Specials og Squire hals? I stedet mener jeg?

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg prioritere en Mustang II og skikkelige pickups og Fender elektronikk i min andre gitar? Tenkte Texas Specials og Squire hals? I stedet mener jeg?

Det er opp til deg hva du vil være fornøyd med, jeg er fornøyd med mine Fender Custom Shop Stratocaster 60's Time Machine series ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får visse assosiasjoner til et kjært folkeeventyr:

220px-God_dag_mann_-_%C3%98kseskaft.jpg

Hvis du virkelig ønsker en Fender så kjøp deg en og bli ferdig med det. Det er alltids rom for oppgraderinger på en Fender Mexico også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.