Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fazley Strat. Bra kropp og helt greit utgangspunkt


Rottenikken

Anbefalte innlegg

Når jeg holder på med en hobby eller jobb for den saks skyld, så er det med et ønske om å bli bedre i det jeg holder på med. Så kan du ikke kjøpe deg en Squier CV slik mange her foreslår, og øve deg på å ikke bare skru deler sammen, men også kunsten å sette de opp og, når du da har en squier CV som kan fungere som målestokk?

Du sier du vil ta med gitarene til en gitarmaker i Norge for å få de satt opp, men en del av gitarmmakerkunsten er nettopp å klare dette selv, så sparer du de kronene og.

Du kan ikke gå rundt å være redd for å miste interessen når du prøver en skikkelig gitar, for bare å finne ut at gitarbyggeferdighetrne dine suger. Det blir som om jeg måtte holde meg unna YouTube for å ikke se alle som gruser mine gitarferdigheter, bare for å kunne leve i den tro om at jeg var konge på gitar. Du lurer bare deg selv.

Hvis det kun er byggingen du er ute etter er Lego et godt alternativ og. Billigere i lengden.

Endret av MartheyG
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting jeg ikke skjønner. Når jeg er så heidundrende fornøyd med gitarene mine og spesielt den sorte her som har Texas Specials mm, hvorfor må jeg da ha noe som er bedre. Jeg har hatt gitarer til 7500kr før da jeg var ugift, men de jeg bygger selv er mye bedre. Jeg er mye mer fornøy med de. Når det gjelder Texas Specials og min forsterker så hørte jeg stor forskjell på Japan Fender pickups som min kone har og skikkelig vare fra Fender customshop. Det var ikke sammenlignbart når det gjelder de Dragonfire på den andre gitaren så hadde dere rett - de er ikke mye å samle på sammenlignet med dette. Men en ting er jeg sikker på. Jeg tror forsterkeren min er MYE bedre enn dere tror. Jeg hører forskjell og får godt utbytte av nyansene til Texas specials selv om jeg ikke har noen av de forsterkerne dere har anbefalt. Men da jeg kjøpe den for ti år siden så kostet den 4000kr.

post-13591-0-10688400-1426157740_thumb.j

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.