Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fazley Strat. Bra kropp og helt greit utgangspunkt


Rottenikken

Anbefalte innlegg

Folk bygger og selger ikke hus bare fordi de eier en skrutrekker, hammer og kan kjøpe materialene hos byggmaker. Det kreves kunnskap.

Det er grenseløst provoserende å tenke på at en forhåpningsfull 13 åring som skal kjøpe sin første gitar kanskje ender opp med å kjøpe de delegitarene dine istedet for en ny SquiER fra en respektabel butikk han kan spille problemfritt på i årevis. Det du NEKTER å forstå og det som nok provoserer meg mest er at du ikke godtar at gitar et et håndtverk. Oppsett er et håndtverk. Halstilpasning er et håndtverk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes uansett at du burde skaffe deg en ferdig god gitar slik at du har noe å sammenligne byggverkene dine med. Om du ikke har tatt i et meget godt instrument vet du jo liksom ikke hvordan standarden kanskje burde være før du sier deg fornøyd. Skru for all del gitar, men tenker at du kanskje starter litt i feil ende.

Endret av Brekkvasselven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si det så enkelt at en offisiell Fender-modell, satt sammen på Fender-fabrikken, av en Fender-ansatt, er en Fender. Alt annet er ikke en ordentlig Fender, selv om hver enkelt del er Fender.

Så hvis du skrur halsen av og så på igjen, så slutter det å være en ordentlig Fender? :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ekte Fhelger gitar er det !

Jeg solgte en Mexico Stratocaster og hadde byttet til en rosewood hals når jeg brukte den .

Jeg satte på den originale halsen igjen som var strøken når den skulle selges .

En av kjøperne ville ikke ha den da fordi den "ikke var original" da.....I følge han var den nærmest "ødelagt" hvis de 4 skruene var løsnet hals tatt av og satt på igjen . Jeg GADD ikke diskutere det en gang .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.