Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

MXR pedaler ?


Tommern

Anbefalte innlegg

Har lest svært blandede omtaler av MXR Dyna Comp og det virker som om mange synes den skviser lyden for mye. Vurderer du den som kompressor bør du teste først.

Takk for tips. Jeg heller vel mot at jeg skal gå for pedaler med god omtale, ikke nødvendigvis fra en og samme produsent, men i det samme formatet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mad Professor er gode greier. Compressoren deres er vel kanskje den beste jeg har testa om det er nøytral compressor du vil ha :)

Ja det var sant. Men jeg ser nå at både MXR og Mad Professor har jack inn og ut på siden, ikke i enden. Da spørs det om jeg frigjør noe plass i det hele tatt, i forhold til T-Rex som har alle tilkoblinger i enden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MXR har også tilkoblinger på siden, men det går jo an å sette de tett, her med GeorgeL kabler

Gjorde et forsøk med George L en gang. Fikk det ikke til å funke skikkelig, så da ble det tradisjonelle jacker og loddebolt. Men uansett, så trur jeg de bygger nesten like mye i bredda som en fullsize T-Rex....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med jacks med pannekakeplugger? Ser ut til at det er det alle de kule kidsa bruker, da blir det bedre plass. Jeg er avhengig av jacks på toppen av pedalene, blir mer ryddig. Har tidligere kjørt askrets løsning over her, men ble lei av å se pedalene stå i ulik høyde... :ninja: (i-landsproblemer, ass)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.