Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

MXR pedaler ?


Tommern

Anbefalte innlegg

Hatt en god del MXR pedaler opp igjennom årene - Et par av de er "stayers" på pedalbrettet, blant annet Phase 90 og Carbon Copy. Sikler selv på en Phase 99, eller et par andre småsnacks av de.

De er bygd til å tåle det meste, har ikke hatt noe problemer med de - selvom de har blitt slengt litt frem og tilbake i transport, mye tråkking over de siste årene og av og til en eller annen dust som klarer å søle pils på de når man spiller - De har overlevd alt.

Jeg har forøvrig en MXR / Custom Audio Electronics Boost, den du nevner her - som jeg skal selge for en rimelig penge.

Har også en tremolo, dog ikke fra MXR (Har de lagd Tremolo?) men da en Twin Tremolo fra Custom Audio Japan (Altså da Custom Audio Electronics i Japan), meget sjelden sak - veldig kul da du har to helt like Tremoloer som man kan stille forskjellig :) Også noe jeg har sett på å selge

Takk for info og tilbud. Jeg er litt i tenkeboks, i og med at det viser seg at jeg faktisk ikke får noe særlig mer plass, bare litt mer luft mellom pedalene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barber ned brettet fra «kjekt å ha» til «trenger». Hva får man egentlig brukt en chorus til, for eksempel?

Ja, har tenkt det samme sjøl. Vekk med chorusen. Kan strengt tatt ta bort reverben også, selv om den låter veldig mye bedre enn den i ampen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.