Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dream Theater til Oslo !!


hennyman

Anbefalte innlegg

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gitaren var utrolig fet. Det er faktisk første gang jeg har prøvd en Music Man Petrucci gitar, har bare spilt på OLP'ene sånn skikkelig selv før. Ellers fikk jeg huka tak i litt info om den nye signaturgitaren hans :)

DVD'en gies til alle medlemmer  av enten den Britiske, Italienske, Franske, Tyske eller Norske fanclub'en. Sendes vel ut med neste fanzine som kommer i november tror jeg.

koster det noe å bli medlem?hvor finner jeg info om dette?

http://www.dtnorway.com Tror det koster littegranne ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitaren var utrolig fet. Det er faktisk første gang jeg har prøvd en Music Man Petrucci gitar, har bare spilt på OLP'ene sånn skikkelig selv før. Ellers fikk jeg huka tak i litt info om den nye signaturgitaren hans :)

DVD'en gies til alle medlemmer  av enten den Britiske, Italienske, Franske, Tyske eller Norske fanclub'en. Sendes vel ut med neste fanzine som kommer i november tror jeg.

koster det noe å bli medlem?hvor finner jeg info om dette?

http://www.dtnorway.com Tror det koster littegranne ja.

Medlemsskapet koster 200,- NOK.

Vet ikke hva du får for det, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kabinettene til Petrucci er dritheite! Med malt på blekksprut og sånn.
Det var det det var ja! :P Fra der jeg satt så det ut som Petrucci hadde fått et uheldig besøk av vandalister som hadde tagget litt på utstyret hans :wink:

Utrolig kult at du fikk oppleve bandet på så nært hold Gnome :D Missunner deg som en pøkk! :wink:

Forresten: Noen som har track-listen eller opptak av konserten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitaren var utrolig fet. Det er faktisk første gang jeg har prøvd en Music Man Petrucci gitar, har bare spilt på OLP'ene sånn skikkelig selv før. Ellers fikk jeg huka tak i litt info om den nye signaturgitaren hans :)

DVD'en gies til alle medlemmer  av enten den Britiske, Italienske, Franske, Tyske eller Norske fanclub'en. Sendes vel ut med neste fanzine som kommer i november tror jeg.

koster det noe å bli medlem?hvor finner jeg info om dette?

http://www.dtnorway.com Tror det koster littegranne ja.

Medlemsskapet koster 200,- NOK.

Vet ikke hva du får for det, men..

Du får sikkert fan-club cd-er og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: Noen som har track-listen eller opptak av konserten?
The Root of All Evil  

Panic Attack  

Sang fra Majesty-dagene  

A Fortune in Lies  

Under a Glass Moon  

Caught In A Web  

Peruvian Skies  

Home (slo meg helt av skaftet!!!)  

About To Crash(Reprise)  

Grand Finale  

~Pause~  

As I Am  

Endless Sacrifice  

(pen tale fra LaBrie  )  

Never Enough  

Sacrificed Sons  

Octavarium  

~Encore~  

The Spirit Carries On  

MEDLEY MED PULL ME UNDER-INTRO, INSTRUMENTALDELEN AV METROPOLIS Pt.1 OG CRIMSON SUNSET AVSLUTNING!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For medlemskap i fanclub'en får du være med på vors og en fanzine 4 ganger i året. I tillegg vil du hvert år få en slags CD eller DVD. Hittil har det vært fanclub cd'er men siden DT's Internasjonale Fanclub blei lagt ned i våres er det ingen som produserer de lengre. Årest greie blir da DVD fra denne turneen fra 5 forskjellige steder.

Aiwass: Jeg er under 18 og var for opptatt med å snakke med Portnoy, så jeg kom ikke desverre. Men lag en egen tråd om det da, er litt dust å diskutere CM i en DT-tråd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han slasken som sto og inviterte folk på nachspielet utenfor Spektrum drakk av brusen min :P

Setliste:

The Root of All Evil

Panic Attack

Sang fra Majesty-dagene

A Fortune in Lies

Under a Glass Moon

Caught In A Web

Peruvian Skies

Home (slo meg helt av skaftet!!!)

About To Crash(Reprise)

Grand Finale

~Pause~

As I Am

Endless Sacrifice

(pen tale fra LaBrie )

Never Enough

Sacrificed Sons

Octavarium

~Encore~

The Spirit Carries On

MEDLEY MED PULL ME UNDER-INTRO, INSTRUMENTALDELEN AV METROPOLIS Pt.1 OG CRIMSON SUNSET AVSLUTNING!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er ikke helt sikker på om Crimson Sunset var på slutten der. hvr har du den setlista fra? Jeg hørte ikke det, og det sto heller ikke på setlista til bandet. Uansett.

Jeg ble litt misfornøyd for det sto på setlista at de skulle vise en flashbacks video som aldri kom. (iallefall som jeg så)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er ikke helt sikker på om Crimson Sunset var på slutten der. hvr har du den setlista fra? Jeg hørte ikke det, og det sto heller ikke på setlista til bandet. Uansett.

Jeg ble litt misfornøyd for det sto på setlista at de skulle vise en flashbacks video som aldri kom. (iallefall som jeg så)

De viste jo endel video/bilder fra Majesty da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som står litt ute til venstre der, spiller jeg i band med.

Sier du det? Ja, jeg tror jeg så han faktisk.

Gnome, jeg stussa også veldig på at Crimson Sunset sto der, syns ikke jeg hørte den. Det var en kar på DTnorway som skrev det. Ingen kommenterte det, så jeg regna med at det var riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.