Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dream Theater til Oslo !!


hennyman

Anbefalte innlegg

Jeg visste ikke at han hadde en barritone gitar helt til jeg så det. Ganske tøfft :)

hva er en barritone gitar :oops:

Vel det er en gitar med 2 ekstra bånd ;) På bass siden :) som du ser på bildet kan du se en svart tykk strek, det er det som ville ha vært 1. båndet på en vanelig gitar..skjønner? :) Barritone er den stemmen som er mellom bass og tenor tror jeg... noe sånnt =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg visste ikke at han hadde en barritone gitar helt til jeg så det. Ganske tøfft :)

hva er en barritone gitar :oops:

Vel det er en gitar med 2 ekstra bånd ;) På bass siden :) som du ser på bildet kan du se en svart tykk strek, det er det som ville ha vært 1. båndet på en vanelig gitar..skjønner? :) Barritone er den stemmen som er mellom bass og tenor tror jeg... noe sånnt =P

Feil ;)

En Bariton gitar ligger i toneleiet til de 6 dypeste strengene på en 7-strenger. Ergo det er en H-stemt gitar ;)

Ellers er bildet tatt av en i DT norway som hadde fotopass for DTNorway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at han hadde en barritone gitar helt til jeg så det. Ganske tøfft :)

hva er en barritone gitar :oops:

Vel det er en gitar med 2 ekstra bånd ;) På bass siden :) som du ser på bildet kan du se en svart tykk strek, det er det som ville ha vært 1. båndet på en vanelig gitar..skjønner? :) Barritone er den stemmen som er mellom bass og tenor tror jeg... noe sånnt =P

Feil ;)

En Bariton gitar ligger i toneleiet til de 6 dypeste strengene på en 7-strenger. Ergo det er en H-stemt gitar ;)

Ellers er bildet tatt av en i DT norway som hadde fotopass for DTNorway

Ok. Takk for oppklaringa da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at han hadde en barritone gitar helt til jeg så det. Ganske tøfft :)

hva er en barritone gitar :oops:

Vel det er en gitar med 2 ekstra bånd ;) På bass siden :) som du ser på bildet kan du se en svart tykk strek, det er det som ville ha vært 1. båndet på en vanelig gitar..skjønner? :) Barritone er den stemmen som er mellom bass og tenor tror jeg... noe sånnt =P

Feil ;)

En Bariton gitar ligger i toneleiet til de 6 dypeste strengene på en 7-strenger. Ergo det er en H-stemt gitar ;)

Ellers er bildet tatt av en i DT norway som hadde fotopass for DTNorway

Feil. :P

Petruccis bariton er stemt i A. Det hadde jo uansett vært meningsløst å stemme i H når han har 7-strengsgitarene sine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var en knall konsert ja! beste jeg har sett med DT. Noe har skjedd med labrie ja..han sang veldig bra jevnt over hele showet. Selv på de høyeste tonene.

Han har tatt seg igjen kraftig i det siste, både på denne og forrige turné. Denne gangen tok han faen hakke meg til og med de høyeste notene (høy E) i UAGM-refrenget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.