Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dream Theater til Oslo !!


hennyman

Anbefalte innlegg

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OMGFFSOMFGLOLMAO!! Du er vill esse :P :P

Sånn hva jeg har gjort i dag:

CIMG1846_640x475.jpg

CIMG1819_640x475.jpg

CIMG1872_640x475.jpg

Og da Portnoy dro kom han bort til meg og sa hadet :D

Jeg hadde en ganske fin kveld kan en si. Konserten var utrolig fett, mye bedre enn jeg hadde forestilt meg at det skulle være. Og kabinettene til Petrucci er dritheite! Med malt på blekksprut og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig bra show! Ræva lyd som vanlig i Spektrum, men gutta spilte svært bra! Særlig LaBrie imponerte ikveld.

Likevel ble nachspielet kveldens høydepunkt for meg. Circus Maximus sparket store mengder ræv, og FY FAEN, MICHAEL ERIKSEN KAN SYNGE!!!! Skal definitvt se dem live igjen ved en annen anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMGFFSOMFGLOLMAO!! Du er vill esse :P :P

Sånn hva jeg har gjort i dag:

%7Boption%7Dhttp://www.home.no/emilkm/priv/DT/CIMG1846_640x475.jpg%7Boption%7D

%7Boption%7Dhttp://www.home.no/emilkm/priv/DT/CIMG1819_640x475.jpg%7Boption%7D

%7Boption%7Dhttp://www.home.no/emilkm/priv/DT/CIMG1872_640x475.jpg%7Boption%7D

Jeg har et bedre bilde med Petrucci som jeg får tilsendt snart. I tillegg har jeg signatur og bilde med samtlige bandmedlemmer. Jeg var også da "Fan Club DVD Film Crew On Site" og var med på et 22 minutters intervju med Petrucci hvor jeg også fikk prøve gitaren hans.  

Og da Portnoy dro kom han bort til meg og sa hadet :D

Jeg hadde en ganske fin kveld kan en si. Konserten var utrolig fett, mye bedre enn jeg hadde forestilt meg at det skulle være. Og kabinettene til Petrucci er dritheite! Med malt på blekksprut og sånn.

jævla heldiggris. :D

blir det lansert no film av dette eller?

hvordan funka gitaren? :):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitaren var utrolig fet. Det er faktisk første gang jeg har prøvd en Music Man Petrucci gitar, har bare spilt på OLP'ene sånn skikkelig selv før. Ellers fikk jeg huka tak i litt info om den nye signaturgitaren hans :)

DVD'en gies til alle medlemmer av enten den Britiske, Italienske, Franske, Tyske eller Norske fanclub'en. Sendes vel ut med neste fanzine som kommer i november tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitaren var utrolig fet. Det er faktisk første gang jeg har prøvd en Music Man Petrucci gitar, har bare spilt på OLP'ene sånn skikkelig selv før. Ellers fikk jeg huka tak i litt info om den nye signaturgitaren hans :)

DVD'en gies til alle medlemmer  av enten den Britiske, Italienske, Franske, Tyske eller Norske fanclub'en. Sendes vel ut med neste fanzine som kommer i november tror jeg.

koster det noe å bli medlem?hvor finner jeg info om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.