Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dream Theater til Oslo !!


hennyman

Anbefalte innlegg

hoho.. henta billetter i går..;) okey.. et sprøsmål: hvordan skal jeg klare å oppbevare en billett frem til 30. September egentlig? de begynner jo å falme og slikt.. :cry:

men ja.. ståplasser.. mm.. gleder meg som en veldig liten unge..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje jeg skal gi dem en sjanse til....

Kan jo hende de hadde en enormt dårlig dag forrige gang.

NEI!! Vil helst ikke se deg der. fysjamei

------------------------------------------------------------------

I'll be there, dude!

Se opp for spisse albuer. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var billettene bestilt! :D

Har bestilt siteplasser. Aldri i livet om jeg står i 3 timer! Det blir litt for slitsomt for meg :oops: :lol: Kommer til å lide av nakke-, rygg- og benproblemer mot slutten av konserten, om ikke midten av konserten :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal gi dem en sjanse til....

Kan jo hende de hadde en enormt dårlig dag forrige gang.

NEI!! Vil helst ikke se deg der. fysjamei

------------------------------------------------------------------

Fordi jeg synes den forrige konserten var ræva? Bare fordi jeg ikke er så stor fan at jeg synes det er bra uansett hvordan de gjør det?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller vi sier at noen må lære seg å bruke ironi.... :mrgreen:

Hvis man sier noe på kødd, kan det være vanskelig å tolke det som ironi - i alle fall hvis bruken er helt ukorrekt, sånn som i dette tilfellet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vi har oppslagstavler til vettu ;):P

Forresten er billetten min i boks...

mhm og forresten så er min og i boks og, bokstavelig talt :P i går kveld så hadde mamma hente billetten for meg også skulle jeg legge den sammen med Black Sabbath billetten så var den borte! :evil: jeg ble helt hysterisk og muttern prøvde å roe meg. Fant den til slutt mellom noen bøker og dritt..så nå ligger den trygt i en boks som som regel bare er til pynt så ingen veit at det er noe oppi den så ingen kan fucke med meg igjen :wink:

gleder meg sånn max! men tror det blit litt slitsomt å stå der gjennom hele konserten, men vi skal vel klare det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å stå lengst mulig fremme, men så er det sånn at om jeg hører på musikk så har jeg en tendens til å glemme at jeg er sliten. Funka fett på Cooper testen ihvertfall da jeg løp til jeg kasta opp og datt i bakken :P:lol: men jeg kommer nok til å bli sliten ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er av de 8-10 personene som står foran og banger' date=' så er det sikkert slitsomt :wink:

Anyhoow, tar turen om eg får med meg nokon, trur eg.[/quote']

Er det jeg liker med DT konserter. Publikum består ikke av fjortiser, men musikere. Så man slipper å slite seg ut ved å stå helt foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.