Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez line-up NAMM 2015


Straymond

Anbefalte innlegg

Syns de skal relansere PGM301 jeg.

... Og jeg håper Fender lanserer en ny stratmodell i år! :ninja:

Lite der som frister for min del. Kan ikke si jeg er noen stor tilhenger av Premiumversjoner av eldre stormodeller. Kunne godt laget helt egne modeller til Premium, i det minste ikke laget de som kinesiske kopier - nesten der, men ikke helt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prestige Roadcore var for min del den store overraskelsen. Kanskje litt overraskende med PS Iceman modellen også (og blir igjen påminnet at jeg burde satt sammen min gamle Iceman/Mirage igjen). Savner også en Prestige hardtail ala RGA-121 som jeg angrer på at jeg lot gå for noen år siden :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prestige Roadcore var for min del den store overraskelsen. Kanskje litt overraskende med PS Iceman modellen også (og blir igjen påminnet at jeg burde satt sammen min gamle Iceman/Mirage igjen). Savner også en Prestige hardtail ala RGA-121 som jeg angrer på at jeg lot gå for noen år siden :-(

Har du en iceman liggende i deler?!

Fet gitar, og jeg er gammel Kiss-fan, men kunne aldri spilt live med en PS-signatur... Passer heller ikke bandimage ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en Ibanez kan låte som en strat...

Sleng på 3 stk vanlige single-coils og det låter nok Fender så det holder da. :)

Men den låter kule allerede som den er, skikkelig "superstrat".

Jeg kunne tenkt meg en siden den har smal hals i motsetning til de fleste andre Ibbyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en iceman liggende i deler?!

Fet gitar, og jeg er gammel Kiss-fan, men kunne aldri spilt live med en PS-signatur... Passer heller ikke bandimage ;)

Ja, har en gammel en som mangler pickups, volumknotter og litt anna. Fant orignale på Ebay og skal ta meg en loddeøkt snart + noen andre småjusteringer. Poster sikkert noen slags NGD bilder når den er spillende igjen. Min er MIJ og helt klart en god gitar. Den er uten merke, men har vel funnet ut at det er en Greco Mirage 90 (Greco hadde i begynnelsen rettighetene på "Iceman" i Japan under navnet Mirage).

Endret av blaamann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.