Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din Tele


GreenMan

Anbefalte innlegg

MAa, de har lakkert og satt sammen, sitter du igjen med noen av de selv eller blir de solgt alle som en? (Den ene er jo i hvert fall i Brumunddal eller i de kaffetrakter).

Nei, de er bestilt før jeg i det hele tatt begynner på de.

Endret av MAa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er bred

Går det med CC i humbuckerrouting, eller må det fresast meir?

Den er bredere enn en humbucker, men det skal gå med hull for P90. Mulig det må gjøres dypere. Lollar har mål for utfresing til CC-pickup, og Vintage Vibe lager CC-pickups i humbuckerformat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle også gjerne testa en CC i en tele, har troa på det.

Hvordan er balansen mellom den og bridge pup'en?

CCen har ganske kraftig output sammenliknet med vanlig tele-bridge, men nydelig, fyldig lyd. Jeg har CCen skrudd nesten i flukt med plekterbrettet for å få noenlunde samspill med bridgen. Jeg spiller i grunnen ikke elektrisk lenger, så det er en stund siden jeg har hatt den fremme for klimpring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er lov med gitarer man har eid også:

gitar_7.jpg

Dette er også en deletele. Mest sannsynlig en Fender hals fra det glade 80-tall. Kropp i furu som er grunna med shellac og med herpa nitro på toppen. Fender ett eller annet pickup i bro, SD minihumbucker i halsposisjon. Savner den litt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CCen har ganske kraftig output sammenliknet med vanlig tele-bridge, men nydelig, fyldig lyd. Jeg har CCen skrudd nesten i flukt med plekterbrettet for å få noenlunde samspill med bridgen. Jeg spiller i grunnen ikke elektrisk lenger, så det er en stund siden jeg har hatt den fremme for klimpring.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler ut prisen for mest upassende Telecaster til meg selv! Herlighet for en frekk og usannsynlig god gitar dette her er!

Fender Contemporary Telecaster, Japan, 1985 med verdens beste hals!

20141215_2014-12-15%2016.47.00.jpg

Beklager rot i skapet og stygt gulv!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.