Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til ny gitar?


Frugis

Anbefalte innlegg

Hallo allesammen! :)

Jeg er på utkikk etter en ny gitar, men sliter veldig med å velge.

Jeg trenger en gitar som er innafor 5000kr, og samtidig jævla bra. Akkurat nå sitter jeg på en Ibanez Art-120(dritgod gitar forresten), men jeg trenger en litt mere telecaster type gitar. Trenger en clean og litt mere rock, i stedet for metall. :)

Noen som har noen tips?

Den som har fanget mest oppmerksomhet hittil er denne:

http://www.gitarhuset.no/product/3041384/fender-fsr-telecaster-deluxe-mn-sea-foam-pearl-m-bag

Men er usikker, siden mange ikke liker Made in Mexico, og ei heller de pickupene der(?)

Så ja, noen som vet om noe bedre til ca 5k, eller burde jeg kjøpe den oppafor her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er aktuelt, så ligger det en Gibson Les Paul `60s tribute m/ P90 pups til salgs på forumet her. Husker ikke nøyaktig pris, men burde ike være så langt fra ditt budsjett. Muligens bittelitt over.

Hvis det er Tele du vil ha. kan du få en ganske knall en brukt innenfor budsjett hvis du er tålmodig og leter litt.

Lykke til med kjøpet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noe som ikke er aktualt? strat? tele? les paul? sg? osv

Sg og alle mulige V gitarer er helt uaktuelt :P BC Rich Warlock type gitarer er også uaktuelt...

Ellers så går det meste greit :)

Hvis det er aktuelt, så ligger det en Gibson Les Paul `60s tribute m/ P90 pups til salgs på forumet her. Husker ikke nøyaktig pris, men burde ike være så langt fra ditt budsjett. Muligens bittelitt over.

Hvis det er Tele du vil ha. kan du få en ganske knall en brukt innenfor budsjett hvis du er tålmodig og leter litt.

Lykke til med kjøpet :)

Jo takk for det :)

Skal se om jeg finner den Les Paulen.

Telecaster er det jeg har mest lyst på ja, så krysser fingrene for at det dukker opp en perfekt en...

Endret av Frugis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.