Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tom Anderson Hollow T Classic i Shoreline Gold!


AddiToll

Anbefalte innlegg

Heisann alle forumitter,

jeg får tilsendt en TA Telecaster til prøving nå ila uka, noe jeg gleder meg veldig til. Ser ut som en ordentlig godbit i følge bildene jeg fikk av selger:

post-11567-0-72109300-1338981744_thumb.j

post-11567-0-27825200-1338981771_thumb.j

Hva synes dere om utseende på gitaren? (Kommer tilbake til dere etter at jeg har prøvd den)

Adrian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Elsker miksen mellom gull og gylden hals. Den snakker til meg iallefall! ;)

BUMP: Her er et bilde av denne og en annen Tom Anderson (selgerens). Flott den og, men prater ikke til meg på samme måte. Halsen er et viktig moment for meg!

post-11567-0-39111400-1338985469_thumb.j

Endret av AddiToll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått den nå, og den spiller som en gud. Blir nok kjøp. Har tenkt til å skaffe meg en AC30 i tillegg av den enkle grunn av at jeg har en Roland Cube fra før, og har spilt såpass lenge at jeg må ha noe litt bedre. Har hørt at den låter meget fint med TA! Kommer med en haug med bilder jeg har tatt i løpet av morgendagen.

Adrian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fant deg en du likte! Fine gitarer.

Vet du hvorfor den har to reimfester? ;-)

Ja, det er vel for to ting. At det skal være flere muligheter + at den skal stå stødigere uten gulvstativ (altså mot en forsterker).

Er det interessant med videoklipp forresten? Kan sikkert lage en liten snutt! :)

Endret av AddiToll
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.