Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tom Anderson Hollow T Classic i Shoreline Gold!


AddiToll

Anbefalte innlegg

Som franktore sier; ikke kjøp det dyreste selv om det på papiret er det beste. Velg det du synes låter best. Men jeg må innrømme at det er vanskelig å sammenligne når man skal kjøpe brukt. Plent umulig, egentlig. Har du penger, og lyst, hadde jeg kjøt med alnico blues. Litt mer stas ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som franktore sier; ikke kjøp det dyreste selv om det på papiret er det beste. Velg det du synes låter best. Men jeg må innrømme at det er vanskelig å sammenligne når man skal kjøpe brukt. Plent umulig, egentlig. Har du penger, og lyst, hadde jeg kjøt med alnico blues. Litt mer stas ;)

Ser at du har et AC30CCH stack? Fungerer det bra, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett problem, før meg i hvert fall, med mange amper er att di spiller alldeles før høyt ! :-/

F.eks : Dr Z Carmen Ghia med 2x10 cab som jag har låter helt hinsides "konge og kuler og krutt" på sån ca 3/4 volum og oppover, men da er det SKIKKELIG HØYT !!!!

Har brukt den på noen spillinger og en masse øvinger, og/men da har volumen sjeldent vart over "9 o'clock" ...

Litt surt da man veit att "godlyden" er der, men man ikke får brukt det ... :-)

Det blir vel kanskje litt som å kjøre med en Ferrari i bytrafikk .. eller noe ...

Så : dra til nærmste musikkforhandler og prøvespill så mange amper som mulig, på lav og høy volum ...

/J

Endret av juzzizhow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Voxen er avhengig av å være på full pupp jeg, synes det låter temmelig bra på lavt volum også :)

Vox kutter også veldig bra gjennom lydbildet :)

Ok ! Har ikke prøvd noen nyere AC30 ...

Hadde en Top Boost fra ~72(ish) som virket fint da jag spillte i HØYT SPILLENDE ROKKEBAND !

Men den blev desverre borte i det store "bytte kjøpe selge" sirkuset ... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en på lån lenge, synes det låt best når den nærmer seg halvt, og poweramprørene begynner å jobbe, men enda ikke knekker grovt :)

Men jeg er enig med det på generell basis, men AC30 synes jeg er av unntakene, da det faktisk låter kurrant før du cranker den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du har et AC30CCH stack? Fungerer det bra, eller?

Fungerer utmerket! Kjøpte den mest for cleanen, om forøvrig er virkelig det beste jeg har hørt. Deretter fant jeg ut at litt halv-gainy stuff nesten var bedre! Knall forsterker, funker til det aller meste. Hadde ikke nølt et sekund med å kjøpe den. Altfor billig er den og.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer utmerket! Kjøpte den mest for cleanen, om forøvrig er virkelig det beste jeg har hørt. Deretter fant jeg ut at litt halv-gainy stuff nesten var bedre! Knall forsterker, funker til det aller meste. Hadde ikke nølt et sekund med å kjøpe den. Altfor billig er den og.

:)

Hvilket kabinett kjører du den gjennom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte gjennom Vox 412 med GSH12-30 eller noe sånt. Var litt vel stort for hjemmebruk, så solgte det for noen dager siden. Venter nå på nye elementer fra Tyskland!

Bare elementene eller venter du på et helt nytt kabinett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.