Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tom Anderson Hollow T Classic i Shoreline Gold!


AddiToll

Anbefalte innlegg

Et til hver ende av reima, helt vanlig det vel? :lol:

Hoi! You got me... :-)

Ja, det er vel for to ting. At det skal være flere muligheter + at den skal stå stødigere uten gulvstativ (altså mot en forsterker).

Er det interessant med videoklipp forresten? Kan sikkert lage en liten snutt! :)

Riktig! Hehe. Går rykter om at Mr. Anderson var litt anti-gutarstativ, at han likte å lene gitaren mot forsterkeren sin, og da lønnet det seg med to reimfester i den ene enden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den duger meget bra! Prøvd den mange ganger, like bra hver gang. Skal du kjøpe brukt hadde jeg gått for CC2, dette er den forrige serien, som er basert i en større grad enn C-serien på de første AC30ene. Hvis du liker mojo-feelinga det gir da! ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den duger meget bra! Prøvd den mange ganger, like bra hver gang. Skal du kjøpe brukt hadde jeg gått for CC2, dette er den forrige serien, som er basert i en større grad enn C-serien på de første AC30ene. Hvis du liker mojo-feelinga det gir da! ^_^

Hehe, det er ingen som ikke liker den vintage-feelen. Men jeg så en CC2X der til 9000, er det med alnico blue høyttalere? Har hørt at det skal være det beste. Kanskje det er mulig å prute litt her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.