Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefaling til lydkort? :-)


Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har eit lydkort som heiter pod UX1. Eg liker ikkje dette lydkortet pga 1. det kjem skurrelydar, lagging og knitring og 2. eg er nødt til å ha programmet "pod farm" oppe for å høyra gitaren min.

Eg ser etter eit enkelt lydkort som har ingang til instrument, mikrofon, og du kan koble til headset/høgtalere. Eg vil ha eit lydkort som ikkje skurrer/lagger, ikkje har latency og har god lydkvalitet. Eg vil ha eit lydkort eg kan bruke heile tida kobla til pc, sjølv om eg ikkje speler inn. Lydkortet må fungere utan noko software (som pod farm etc).

Eg vil helst ikkje betale meir enn 2000,-. Eg bruker "reaper" som innspillingsprogram. Eg vil helst ikkje ha eit lydkort som treng strøm/lader.

Nokon forslag? :)

Endret av Esp_ltd@95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette er å få kjøpt lenger, men jeg fikk fatt i dette på bruktmarkedet for 600 kr!

Funker akkurat som du ønsker!

Lexicon Lambda: http://www.lexiconpr...roduct.php?id=8

Har brukt Line 6 UX2 tidligere, dette liker jeg mye bedre!

Linken funker ikkje av ein eller annan grunn. Kan heller sei kva lydkortet heter, så eg kan søka det opp? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nylig M-Audio fast track, som eg er fornøgd med. 1 mic-inngang, 1 instrument-inngang. Sliter med å få det til å funke i kombinasjonen gutar rig / reaper, men det tippar eg ikkje har noko med kortet å gjer (helst brukaren....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nylig M-Audio fast track, som eg er fornøgd med. 1 mic-inngang, 1 instrument-inngang. Sliter med å få det til å funke i kombinasjonen gutar rig / reaper, men det tippar eg ikkje har noko med kortet å gjer (helst brukaren....)

Er ikkje guitar rig ein vst? Lagger det etc? Kan eg bruka lydkortet med datamaskinen uten å ha oppe noko software? Eg vil ha eit lydkort eg kan bruka heile tida, sjølv om eg ikkje speler in noko (dvs ser på film, hører på musikk osv...) Eg vil ha setupet slik: datamaskin ---> lydkort --->høgtalere.

Edit: fant bilde av lydkortet. Er de 2 store inputene forran til gitar eller kva?

Endret av Esp_ltd@95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har eit Echo Audiofire 4, firewire-kort eg ikkje får brukt. Kunne solgt deg det billig om du vil ha det.

Har desverre ingen 12-voltseliminator til det, men trur ikkje det er nødvendig med mindre du brukar aktive håndmikrofonar og lignande som treng phantompower. Men dersom du har ein eliminator som funkar, så har det phantompower-mulighet :)

Det er eit ganske godt lydkort, med mange gode tilbakemeldingar.

Eg har desverre no ein macbook unibody, utan firewireport, derfår får eg ikkje brukt det.

Følger med kabel om interessen er der.

Sound1.com pris: 2499 (på tilbud)

Mitt kan du få for ein tusing. Det er svært lite brukt av meg, grunna crappy Mac. (og fordi eg vil spare til eit studioheadset til eg begynne på lydproduksjonslinje på Trøndertun :)

Edit: Om ein skal spille gitar gjennom pc, så må ein nesten gjer det gjennom eit program.

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lydkortet forsynes vel med strøm via Firewire? Også phantom?

Kanskje mulig

Det forsynes av strøm til selve kortet, men er usikker på om phantompower blir forsynt fra firewire.. Er godt over 2 år siden jeg fikk brukt det skikkelig. Kan se om jeg får testa det på pcen til en kamerat.

Godt lydkort er det hvertfall.

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har eit Echo Audiofire 4, firewire-kort eg ikkje får brukt. Kunne solgt deg det billig om du vil ha det.

Har desverre ingen 12-voltseliminator til det, men trur ikkje det er nødvendig med mindre du brukar aktive håndmikrofonar og lignande som treng phantompower. Men dersom du har ein eliminator som funkar, så har det phantompower-mulighet :)

Det er eit ganske godt lydkort, med mange gode tilbakemeldingar.

Eg har desverre no ein macbook unibody, utan firewireport, derfår får eg ikkje brukt det.

Følger med kabel om interessen er der.

Sound1.com pris: 2499 (på tilbud)

Mitt kan du få for ein tusing. Det er svært lite brukt av meg, grunna crappy Mac. (og fordi eg vil spare til eit studioheadset til eg begynne på lydproduksjonslinje på Trøndertun :)

Edit: Om ein skal spille gitar gjennom pc, så må ein nesten gjer det gjennom eit program.

Kvifor må eg nesten gjennom eit program? Eg brukar "recording out" på forsterkaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da funker det fett uten VST. Tror folk gikk ut fra at du plugget gitar rett i lydkortet :)

Tilbudet på Echofire-kortet er veldig bra, og har hørt mye bra om dem, så jeg ville slått til på det uten å tenke engang.

Om du vil ha noe enda enklere og billigere kan jeg anbefale Lexicon Alpha (lillebroren til Lambda) om du ikke trenger Phantompower. Ligger et ute på finn her: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33070295. Litt dyrt, men bør være mulig å prute ned litt. Jeg ga 500 for mitt for halvannet år eller noe slikt siden, og er knallfornøyd. ASIO-driver, lite latency og funker fjell som et vanlig windows-lydkort når du ikke spiller inn. Trenger ikke ekstra software for å bruke det heller, bare installere driveren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkje guitar rig ein vst? Lagger det etc? Kan eg bruka lydkortet med datamaskinen uten å ha oppe noko software? Eg vil ha eit lydkort eg kan bruka heile tida, sjølv om eg ikkje speler in noko (dvs ser på film, hører på musikk osv...) Eg vil ha setupet slik: datamaskin ---> lydkort --->høgtalere.

Edit: fant bilde av lydkortet. Er de 2 store inputene forran til gitar eller kva?

Du kan velge å bruke dette kortet til all audio ut ja. Det har også phono-utgang, slik at du kan koble det i ein forsterkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.