Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vi som ikke liker absolutt alt på GN- gitaren


Hank Annicke Noe

Anbefalte innlegg

Gi nå hverandre litt slakk. Jeg skjønner godt at enkelte er skuffet. Postene i denne tråden er alt fra tulleposter, via ironiske innlegg, videre til SKUFFFAAAAA- poster og kjapt videre til støtte poster. Og i og for seg støtteposter.

Godt eksempel på hvorfor særskriving bør gis litt oppmerksomhet.

Dette er en "vastegatetråd"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes nesten det er litt trist at det som var en god idè og et godt initiativ av flere av forumets eh.. aktivister ender opp i en slik tråd som dette. Arbeidsgruppa bak gitaren har gjort en hederlig innsats med å designe en god allrounder gitar til en penge som ikke flår den menige mann, som dessuten bærer navn og logo til det forumet vi alle tar del i. Gi dem heller litt cred for den innsatsen de har gjort, og så kan de som mener at de har oppskriften på den ultimate øksa som tilfredsstiller alle mennesker på jord heller lage den da. Otherwise - shut up!!

Det er jo hele oppskriften på denne tråden! I stedet for å klage i den andre, kan vi klage her!

Hvor vanskelig skal det noen ganger være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av greiene som ble klart veldig tidlig i GN gitar-tråden var jo at det er umulig å bli enig. Dermed ble man enige om at man skulle lage gitaren modifikasjonsvennlig. Fokus skulle legges på det som er dyrt og vanskelig å bytte ut eller endre, nemlig hals og treverk. Jeg synes derfor at kommentarer på pickupkonfigurasjoner er blant de minst interessante. Så lenge man har badekarutfresning og standard stratplekterbrett så er det (nesten) ikke grenser for hva man kan gjøre av tilpasninger i pickups og elektronikk.

Det som blir kult når folk har fått GN gitarene sine er å få se alle trådene med modifikasjoner som blir utført. Det kan bli veldig interessant og lærerikt. Jeg har allerede planer for et par mods selv, og synes fortsatt at GN gitaren er et glimrende utgangspunkt i så måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for de fleste her inne er jævlig glad i Kina-kopier...

Ser ikke poenget i å syte så innmari, egentlig. Dette er et flott initiativ, og da spiller det (for meg) en liten trille hvorvidt jeg liker det ferdige produktet eller ikke. Jeg likte den ikke, men forventer heller ikke at det O store flertall hadde laget en felles gitar etter mine spesifikasjoner. Siden jeg ikke kommer til å kjøpe den, spiller det heller ingen rolle for meg hvordan den ser ut.

Når det er sagt, synes jeg prosjektet er utrolig kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer i med dødern over her.

For meg er ikke denne interessant, og det er flere grunner til det, ikke nødvendigvis utseende eller specs alene.

Det er vel ganske naturlig at det ble en Strat, og om jeg ikke husker helt feil så var vel nettopp modde-muligheter en stor del av selve ideen.

Å klage på at det er HSH istedetfor HSS f.eks er temmelig tåpelig.

Kudos for at noen faktisk gadd, det er mer arbeid med sånt en en god del av dere forstår, ikke minst gjelder det når/om det blir bestilling.

Alle som vil ha noe annet får heller spare pengene sine, få seg en jobb og kjøpe det de vil ha selv.

Det er det vi andre gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syntes jeg det blir i overkant fornuftig i en såpass tullete tråd. Det er tross alt fredag. Dette er tråden for de som trenger å skrive "GN gitaren suger baller" et eller annet sted.

Selvfølgelig et litt merkelig behov i seg selv, men det er bare sånn det er på the internets. Man får plutselig et relativt sterkt behov for å skrive sin mening om det meste ofte litt negativt ladet. Noen av oss hadde så sterke behov av vi startet egne forum for oss selv hvor vi kunne skrive hva vi syntes om absolutt alt mulig og i tillegg kaste ut alle de som er uenige. I tillegg blir alle som prøver å få til noe som helst fornuftig überhärsäre for alt som kan virke som den minste antydning til kritikk og tilter på alt mulig. Det er helt INSANE!. Internetz er INSANE! Dere er alle sammen klin gærne. There I said it.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.