Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vi som ikke liker absolutt alt på GN- gitaren


Hank Annicke Noe

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal si meg enig i at hodet er helt forferdelig, å sannsyneligvis det som kan forhindre at jeg kjøper en. Ellers ser det da greit ut, ikke min favorittfarge heller, men alt i alt helt ok. Minner litt om noe som kunne vært aller første gitarkjøp:P

Mest spent på spillbarheten, da den er viktigst her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns H-S-H kombinsjonen virker veldig spennende! Tror man kan få mye kul sound ut av den gitaren. Personlig syns jeg ikke fargen var optimal, men man kan da ikke få alt! Syns headstocken ser ganske bra ut og liker hele prosjektet!

En GN-gitar er på ingen måte en kina-kopi! Skal ikke gjenta det de andre har skrevet om hvorfor det ikke er det, men en gitar som ikke utgir seg for å være noe annet enn det den er, Er i mine øyne ikke en kina-kopi!

Vurderer å kjøpe en gitar, når jeg får bedre råd... :)

Endret av Tandbergern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig- for meg er ikke fargen innertier. Det betyr ikke at jeg skal la være å handle mer enn en for det.

Hank- trodde du nok ikke at jeg ville delta i denne tråden!

He he, joda, velkommen skal du være her også :) Jeg gjorde det litt på kødd og litt for alvor.

Alvoret går i det du skrev - at det er for mye syt og klaging i dren seriøse tråden.

Køddet går i at her kan vi lire av oss det vi mener om gitaren, både seriøst og useriøst.

Du skal ikke se bort fra at jeg kjøper en, selv om jeg har mange innvendinger på utseende og bestykning. For det er som GunnarPåMo skrev tidligere, er at tanken bak plekterbrett, mikk-oppsett, var ment for at folk kan modde og lage sitt eget pu-oppsett. Jeg ser den :)

Nå ser jeg også rykter her at en prototype er i Gunnars hender, og vi bor ca. 4km unna hverandre, så da vil jeg kontakte han hvis han gidder å la meg ta den nærmere i øyesyn. Det ville vært kjempemoro!

Endret av Hank Annicke Noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GN-gitaren er perfekt for meg! Har 3 komplette pickguards liggende.. Så kan jeg heller Gilmourisere den røde straten min igjen...

Men liker ikke GN inlayen som den er nå.. Håper noen sørger for at den endres (tettere...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råttent i det hele tatt å lage en tråd om hvor drit GN-gitaren er. Prosjektet er basert på forslag fra mange medlemmer av forumet og resultatet ble deretter. Jeg skulle gjerne sett at mine gitardrømmer ble realisert, men da skal jeg faen meg bestille den selv.

Poenget mitt er: Liker du ikke gitaren, lag din egen eller hold kjeft. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.