Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stove / soveroms forsterker - 2x12 - 4x12


fjant

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, men ikke mer enn vanlig her på forumet! ;) Tror likevel trådstarter har fått en del brukbare svar på det han spør om.

Stemmer forsåvidt at ting pleier å gå utenfor tema her, men på generelt grunnlag vil jeg vel påstå at det er fornuftig å moderere bort utsagn der seksuell legning knyttes til negative karakteristikker, men det er sikkert bare meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer forsåvidt at ting pleier å gå utenfor tema her, men på generelt grunnlag vil jeg vel påstå at det er fornuftig å moderere bort utsagn der seksuell legning knyttes til negative karakteristikker, men det er sikkert bare meg...

Neida Morten, det er ikke bare deg. Og så kan vi bare strekke strikken et lite stykke den andre veien kanskje, Sånne stack er for wannabees som ikke skjønner sitt eget beste, eller at de vokser foran en giga-amp som er ubrukelig på ethvert sted annet enn Valle Hovin, hvor du står 20 meter foran ampen å prøver å skyve luft ut på en stadion. De skjønner hva de har gjort om noen år, når de sier Hææ hver gang de blir snakka til. Da kan de jo tenke på hvor macho det er med høreapparatur i ung alder, og kanskje et av den typen som er vanskelig å tilpasse en mobiltelefon, for ikke å snakke om på en scene ... Homo my ass, jeg har en skåkk med unger, som jeg har fått med kvinnfolk, og har en Fender Champ 600 på soverommet. DEN, er liten den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer forsåvidt at ting pleier å gå utenfor tema her, men på generelt grunnlag vil jeg vel påstå at det er fornuftig å moderere bort utsagn der seksuell legning knyttes til negative karakteristikker, men det er sikkert bare meg...

Slik jeg kjenner homofile, takler de slike utsagn mye bedre enn mange heterofile. Poenget mitt var likevel å vise hvor flåsete og unødvendig den kommentaren var, men ikke sikkert jeg nådde fram? Jeg er heller ikke tilhenger av å moderere bort absolutt alt som kan ligne på å være over streken, Helt sterilt trenger det da ikke å være, og det er jo dessuten en viss selvjustis på slike forum også, og det er ikke alltid dumt at det kommer litt til syne innimellom, så lenge det ikke tar helt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg kjenner homofile, takler de slike utsagn mye bedre enn mange heterofile. Poenget mitt var likevel å vise hvor flåsete og unødvendig den kommentaren var, men ikke sikkert jeg nådde fram? Jeg er heller ikke tilhenger av å moderere bort absolutt alt som kan ligne på å være over streken, Helt sterilt trenger det da ikke å være, og det er jo dessuten en viss selvjustis på slike forum også, og det er ikke alltid dumt at det kommer litt til syne innimellom, så lenge det ikke tar helt av.

Forsåvidt fornuftig det du sier der. Sier ikke at det er nødvendig å moderere i denne situasjonen, og du har ikke gjort noe galt. :) Var egentlig tenkt mer mot originalutsagnet for å sette fingeren på at jeg ikke ser noen åpenbar sammenheng mellom legning og lydkvalitet. Bare så lenge det ikke blir enakseptert trend å komme med idiotargumenter er jeg happy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Det kommer jo an på om den skokken med unger som Tommern har produsert har blitt unnfanget på hans soverom, eller på offentlige toaletter og turnébusser over det ganske land! Dessuten er det vel uansett det man har på scena som avgjør om dama i det hele tatt kommer til soverommet ditt. Når jeg har fått med meg ei jente på soverommet mitt er uansett ikke min første tanke "ååh...spille gitar!" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Som nevnt ovenfor så er tråden kommet ut på vidda, og det starta med 4x12 på soverommet. :D Hvem spiller på sånt no på soverommet da? Jeg våger den påstand at absolutt INGEN i hele Norge har reelt behov for sånne beist, det er utelukkende en image-greie. :P Og de eneste som spiller på soverommet er vel i utgangspunktet de som ikke har flytta hjemmefra enda, og da er jo påstanden om behov for stack til taket helt absurd.... Nei, trådstarter anbefales å kjøpe seg en god combo, type 112 eller i verste fall en 212

( Forøvrig er alle min barn født i ekteskap.. <_< )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Nå har jeg slutta å invitere new chicks inn på soverommet jeg da. Men skulle det bli aktuellt er jeg i jaffal glad for å slippe å måtte lokke med et Marshall stack til taket for å få dem inn dit. Litt feil fokus lissom.... :D

De aner nok ikke hva et fullstack betyr heller, men det låter nok mer forlokkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisan .. ikke meninga å støte noen... :blink:

Men poenget kom da godt frem iallefall !

Har hatt mange comboer på stua jeg .. til og med et par Fendere .. men ingenting låter tøffere en Marshall topp med en 4x12 kasse under seg ... mener nå JEG :D

Bor i hus også ... og da er det utrolig moro og en gang iblandt guffe på litt xtra .. og da er forskjellen melom 2x12 og 4x12 enda større (ja jeg har 2x12 Marshall cab også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Jeg har en Peavey Valveking røramp. men plutselig virker ingen knapper, hverken volum eller tone kontroller. Men det er fortsatt lyd i den? Hva er feil? noen tips fra dere mottaes med takk. mvh Jan .  
    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
    • Sjekk https://www.stringsandbeyond.com/  Pass på frakten, før du avgjør om det lønner seg. De har iblant kampanjer på fri frakt world wide, som er verdt å få med seg. Da har jeg pleid å bestille 20-30 sett med forskjellige merker til gitarene mine.  For ordens skyld, jeg kjøper det meste lokalt hvis jeg kan - men akkurat strenger er betydelige summer å spare på når man har en gitar eller to "for mye".
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.