Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

So you think you can play?


Gluke

Anbefalte innlegg

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den første videoen var playback, og viser heller ikke avansert gitarspill i de raske partiene, det samme gjelder den andre.

Disse karene har fart i fingrene så det holder, men når de skal spille fort så er det bare raske skalaer og kjedelig sweeps.

Dette ble jo show-off og ikke annet enn det. Hvorfor mener du det var playback?? Trådløst og lyd gjennom monitor sannsynligvis, men faktisk så kunne det se ut som playback.tror farten og videoen dissharmonerer....tviler på at han trenger playback til noe annet enn komp.

Så du mener dette er en dårlig gitarist? At han ikke har feeling?

Endret av Brekkvasselven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at 'feeling' ikke er et musikalsk uttrykk, men heller et ord folk bruker om gitarspill som treffer den enkelte lytter på en spesiell måte. Den enes feeling er den andres bråk.

Om mannen er god eller ikke, det er faktisk ikke godt å si, når man ser på hvor glad han er i å både lyve om sitt gitarspill og andre musikalske aktiviteter, og hvor glad han er i å legge ut videoer der originallyden er byttet ut. Tro meg, jeg har fulgt med på hva denne karen har bedrevet helt siden de første videoene ble lagt ut, og jeg ser lite annet enn en uærlig person med gitarferdigheter som ikke overskrider utallige andre onanister på YouTube. Hadde han brukt like mye tid på å øve som han gjør på å spre usannheter og dekke over sine begrensede ferdigheter som gitarist, da er det mulig han hadde blitt en riktig så flink musiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende du har rett hvis du har fulgt med han en stund.var muligens for kjapp til å poste Men uansett er det ikke sagt man er en dårlig gitarist fordi man kan spille fort.Synes bare at hans versjon av humlens flukt var utrolig bra spillt.

Feeling er i mine øyne når man opplever at musikeren lever seg inn i musikken og instrumentet slik at man også hører det som lytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, ja, folk hører musikk på forskjellige måter. For meg er ikke dette allverden:

Det der hørtes jo ikke på noen måte like bra ut som det opptaket jeg har hørt fra han...så ja, om det der er det inntrykket du sitter igjen med kan jeg være enig. men jeg hørte dette

ser ut som det er fra samme greia.....

Endret av Brekkvasselven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hørtes jo ikke på noen måte like bra ut som det opptaket jeg har hørt fra han...så ja, om det der er det inntrykket du sitter igjen med kan jeg være enig. men jeg hørte dette

ser ut som det er fra samme greia.....

Ja, det er akkurat samme fremførelsen. Den ene er et opptak gjort av en i publikum, den andre er det 'offisielle' opptaket som har blitt lastet opp på Della Vegas egen YouTube-kanal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.