Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Axe Fx II


Anbefalte innlegg

Tror jeg hadde følt meg litt gretten om jeg nettopp hadde cashet ut for en Ultra.. Men slik er det jo med denne type multieffekter, det kommer ALLTID en "ny og bedre" etterfølger.. Skal man vente til den neste er på markedet, så får man jo aldri kjøpt seg noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, så den der, men det er relativt mye som ikke stemmer tho...

han sa tidligere at "Nobody will be disappointed"

han har også sagt tidligere at han jobbet med ett produkt basert på samme prosessor som POD HD produktene, altså, ett billigere produkt.

Jeg tror nok det at AxeFX 2 er virkelig, men han har ikke uttalt seg om hva som skjer med Axe FX Std. og Ultra.

Det som dere kanskje vet, er at inni både Axe FX Ultra og Axe FX Standard er det en 8-pin connector... hva denne skal brukes til er hittil ukjent, men jeg gjetter at det eventuelt er muligheter for ett oppgraderings-printkort.

Oystein : Axe FX kom ut i 2007-2008... Nå er det 2011... Jeg handla den i februar/mars i år, og jeg føler meg relativt ripped off, spesielt med tanke på at fractal-audio absolutt ikke har gitt oss noe som helst hint om at det skulle komme en BEDRE version. Med appleprodukter o.l. er det iallefall en ryktestrøm som det går an å følge med på. Men uansett, så er jo Axe-FX Ultra enda en sjuk effektunit/ampmodeller, som ikke har noen konkurrent annet enn Axe-FX 2.

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange vil sikkert kjøpe den nye, så kanskje blir det et stort dryss av Ultra som skal selges. Disse vil før eller senere bli ettertraktede dingser, nesten garantert. Vil jo ta noen år. Men for å være på den sikre siden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange digitale ampsim/effekt enheter har egentlig blitt ettertraktede sånn i ettertid? Noe sier meg at..

ADA MP1? Nå har det heller ikke gått utrolig lenge siden de ble lansert, digitalt er relativt nytt. Om noen hundre år, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet ikke jeg altså, jeg har bare konstantert at alt digitalt og med en prosessor, stort sett ikke blir satt så stor pris på i ettertid, om det nå måtte være kalkulatorer eller audio utstyr. Men det er klart folk samler jo på mye rart da, bare ting blir gammelt og sjeldent nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men; hvis Axe-FX Ultra er så innih..... bra som man sier, og låter KLIN som the real thing, hvorfor trenger man da å ergre seg over at det kommer en ny modell?

Vil det si at det faktisk ER ting som ikke er helt 100% på eksisterende modell, eller er det bare GAS'en som nok en gang tar overhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.