Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Axe Fx II


Anbefalte innlegg

Hvor ble det av den snille produsenten som skulle sende gratis oppdateringer slik at ingen behøvde å kjøpe noen ny digital effektboks?

Hehe, her har vi en som har hørt seg lei på lovord om ting han har forhåndsbestemt seg for ikke å like :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo et greit tildspunkt å slå til på, siden dollaren er så lav

Slik er det nå med all teknologi. Det kommer alltid noe nytt som er bedre, eller i teorien skal være bedre.

Gjelder spesielt dgital teknologi.

Dette lever produsentene av..

Så jo hvordan det gikk med Line6 etter at Axe'n kom på markedet. De kom ut med POD HD, som også er et stykke fremtidsrettet mtå digital teknologi. Forvent flere slike oppgraderinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O Lodry, Lordy, Lordy! Give me strenth and a big fat paycheck!! Behandling av kronisk GAS skulle vært med blå resept :)

Tror nok jeg skal holde ann litte grann med den her da potensialet av Standard'en fortsatt ikke er nådd, men gud hvor de to TigerSHARC prosessorene, Quick Control'ene og den USB porten lokker. Hvis dette fungerer slik jeg håper det gjør må dette være den ultimate studio effektprosessoren. Det eneste jeg synes mangler er WordClock input.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lommeboka mi er veldig fornøyd med at jeg ennå ikke har prøvd en bedre effektprosessor enn Boss GT-10, og av hensyn til den skal jeg også unngå det så lenge det lar seg gjøre :P

Det kan du bare fortsette med, selv om Axe-boksen er flinkest i klassen tror jeg NULL på at den er 10-13K bedre enn f.eks GT-10 på effekter og POD 500 på simulering.. Opphypa og overpriset blikkboks, er hva den er :lol: (men kommer heeeeeelt sikkert til å skaffe en sjøl, en vakker dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg har begynt å få tradisjon for å oppgradere før spillejobben jeg har hver sommer (eneste bandprosjektet jeg spiller el-gitar i), men jeg går "stigen" oppover, så når jeg kommer til Axe-FX så regner jeg med at Ultraen går for prisen av en ny Pod HD500 i dag. Har fortsatt X3, HD500 og 11R igjen før jeg kommer meg til Axe-FX :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg har fått tilbud på en ny standard til 8K nå.... :D

Et stort steg i retning det digitale duppedingser høyst bør koste.

Du bør kjøpe den hvis kompisen din ikke vil ha den. Seriøst, du som driver med hjemmeproduksjon på et såpass bra nivå (tenker på musikk :P) hadde virkelig hatt glede av den. Du bruker jo allerede "digitale duppedingser" som DAW/sequencer og GutarRig som koster endel tusen bare for software? Har ikke mye erfaring med GuitarRig, men jeg tror med hånden på hjertet at Axe-Fx blåser den ut av vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør kjøpe den hvis kompisen din ikke vil ha den. Seriøst, du som driver med hjemmeproduksjon på et såpass bra nivå (tenker på musikk :P) hadde virkelig hatt glede av den. Du bruker jo allerede "digitale duppedingser" som DAW/sequencer og GutarRig som koster endel tusen bare for software? Har ikke mye erfaring med GuitarRig, men jeg tror med hånden på hjertet at Axe-Fx blåser den ut av vannet.

Jeg har nok skjønt at at Axe'n nok blåser GR langt ut på fjorden, men fortsatt til 8K er den mange ganger dyrere enn det GR softwaren koster.

Jeg kommer sikkert til å skaffe meg en Axe i en eller annen form en gang i framtida, når de har blitt enda mye billigere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.