Haarfagr 2 Skrevet April 29, 2011 (endret) Liker måten du bruker leksikonene på! Endret April 29, 2011 av Greener Ikke quote hele bildeposter med mange bilder 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Audun 2 362 Skrevet April 29, 2011 Mer kos blir det neppe! Bytt ut vinglasset med et tilsvarende i øl, så snakker vi! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
greovhan 0 Skrevet April 29, 2011 Mer kos blir det neppe! Bytt ut vinglasset med et tilsvarende i øl, så snakker vi! Neida, må ha vin til en romantisk aften på terassen Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Audun 2 362 Skrevet April 29, 2011 Neida, må ha vin til en romantisk aften på terassen Da bør den i det minste være rød! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
egharstorbass 4 Skrevet April 29, 2011 (endret) På et internatrom uten forsterker bruker eg for det meste å jamme Merket at webcamera mitt gjorde bildet skjeivhent... Har ikke venstrehendt bass vist du skulle lure. Endret April 29, 2011 av egharstorbass Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Håvard E 3 Skrevet April 29, 2011 Hvorvidt her er så fantastisk koselig får da hver enkelt bedømme, men jeg trives da mesterlig godt. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
ollis 11 Skrevet April 30, 2011 Koserommet mitt Må snart få bytta ut forsterkeren... Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
bonsaxen 8 Skrevet April 30, 2011 Slik ser det ut når jeg spiller: Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
davidsen 262 Skrevet April 30, 2011 jeg liker absolutt alt jeg ser bortsett fra plekterbrettet ditt bonsaxen Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
bonsaxen 8 Skrevet April 30, 2011 jeg liker absolutt alt jeg ser bortsett fra plekterbrettet ditt bonsaxen Takker for det Har egentlig aldri helt skjønt hvorfor de lage DG20-brettet med pearloid, når kongen selv spiller med vanlig hvitt, men orket ikke begynne med å skifte over på nytt plekterbrett, så da ble det slik. Men, synes det er fint jeg 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
oleb 57 Skrevet April 30, 2011 Slik ser det ut når jeg spiller: http://media.gitarnorge.no/img/faef96b569f09e26e8cb624cd7cb59ae/kosekrok2.jpg Den straten, er det en plus? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
bonsaxen 8 Skrevet April 30, 2011 (endret) Den straten, er det en plus? Det er en Fender Stratocaster HotRod 57 Reissue med EMG DG20 pickuper Edit: Det er strengt tatt en partsocaster kjøpt delevis, men alt skal være fra en amerikansk 57 reissue Endret April 30, 2011 av bonsaxen Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
sarge 975 Skrevet April 30, 2011 Her er min: Ser egentlig ut som de fleste gitarene er mer reiseklare enn spilleklare. Spiller du lite hjemme? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
oleb 57 Skrevet April 30, 2011 Det er en Fender Stratocaster HotRod 57 Reissue med EMG DG20 pickuper Edit: Det er strengt tatt en partsocaster kjøpt delevis, men alt skal være fra en amerikansk 57 reissue Ok, den ser identisk ut med en plus jeg hadde for noen år siden Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider