Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ville det vært en ide med vinterens Tubescreamer-løft?


Anbefalte innlegg

Oida, dette lover ikke så godt.

Det følger vel med koblingskjema eller noe?

Har ikke loddet noe særlig mere avansert enn pickups og volum/tone kontroller, og har noen ganger hatt bruk for skjema på dette.

Kan kanskje være litt mye dette da?

Eller...?

Jeg har også loddet elektronikk i gitarer, kabler og slikt småtteri, men det byggesettet ble for komplisert for meg. Jeg må legge til at jeg ikke er noen kløpper på koblingsskjema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå etter jeg fikk siden på Engelsk at det viser koblinskjema.

Skulle jo tro at det kan være gjennomførbart.

Jeg trenger jo ikke bli ferdig samme dag, så det gjør ikke noe om det tar noen uker.

Men kan ikke si jeg forstod så veldig mye ved første øyekast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har fått enda et TS-sett som jeg tenkte å gjøre til TS808, siden den gamle var TS9.

Modde MXR Dist + også.. Kan eventuelt legge ut en liten video hvis MOD'n blir som planlagt.. :P

Men må bli ferdig med eksamen først, har eksamen i neste uke.. Elektronikk faktisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Bare å spørre når du trenger noe hjelp. har blitt hekta jeg.. Svidd av 4k på elektronikk siden det første prosjektet..

Har så langt bygget TS9, 2x MXR Dist+ med forskjellige verdier og har fortsatt deler liggende til 3 andre pedaler og venter til og med på et rørforsterkerkit i posten.. bestilte meg en MadAmp :D

Og de pedalene låter faktisk gromt.

TS'en er en av de feteste og billigeste OD'ene jeg har eid.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gira på å bygge pedal nå :) Tror jeg kommer til å bestille fra Musikding i løpet av dagen!

Har lodda sammen en radio på ungdommskolen, så har litt erfaring, selv om den ikke funka :P

Noen som har bygd komressoren de seller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gira på å bygge pedal nå :) Tror jeg kommer til å bestille fra Musikding i løpet av dagen!

Har lodda sammen en radio på ungdommskolen, så har litt erfaring, selv om den ikke funka :P

Noen som har bygd komressoren de seller??

Har ikke bygd den, men virker som et veldig greit kit (slik som alle ferdige egentlig er).

Kompressor kretsen antar jeg er noe større og kanskje litt mer avansert, men ikke av noen stor betydning..

Go, go, go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bygd to kit derfra - Tubescreameren og en phaser. TS´en var den første og det var noe endel rot (tålmodighetsmangel :P), men den spiller som ei kule nå. Phaseren er mer "avansert" - men jeg hadde lært av feilene fra første så det gikk ganske greit (bare husk å bestille stor boks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.