Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vai vs Satch


Rohde

Anbefalte innlegg

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

helt personlig må jeg si at en vokal løfter musikken hundre etasjer opp

nåja... han i dream theater trekker de 100 etasjer ned...

han i muse, derimot! 10 000 etasjer opp!

liker forresten satch best, men egentlig har jeg ikke hørt så mye på vai.

kommer til å laste ned en del når bredbåndet mitt endelig kommer om et par uker, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt personlig må jeg si at en vokal løfter musikken hundre etasjer opp

nåja... han i dream theater trekker de 100 etasjer ned...

han i muse, derimot! 10 000 etasjer opp!

liker forresten satch best, men egentlig har jeg ikke hørt så mye på vai.

kommer til å laste ned en del når bredbåndet mitt endelig kommer om et par uker, da..

James LaBrie skadet stemmebåndene stygt rett før Awake-turneen - måtte på operasjonsbordet og greier. Han er heldig som fremdeles kan synge i det hele tatt, selv om stemmen hans ikke er som den en gang var. Har kommet seg kraftig siste året, da - på Train of Thought-turneen var han i toppform!

Ellers er det bare å sette på Images and Words for å minnes hvor uslåelig han en gang var. Vokalen på det albumet er føkkings PERFEKT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt personlig må jeg si at en vokal løfter musikken hundre etasjer opp

nåja... han i dream theater trekker de 100 etasjer ned...

han i muse, derimot! 10 000 etasjer opp!

liker forresten satch best, men egentlig har jeg ikke hørt så mye på vai.

kommer til å laste ned en del når bredbåndet mitt endelig kommer om et par uker, da..

James LaBrie skadet stemmebåndene stygt rett før Awake-turneen - måtte på operasjonsbordet og greier. Han er heldig som fremdeles kan synge i det hele tatt, selv om stemmen hans ikke er som den en gang var. Har kommet seg kraftig siste året, da - på Train of Thought-turneen var han i toppform!

Ellers er det bare å sette på Images and Words for å minnes hvor uslåelig han en gang var. Vokalen på det albumet er føkkings PERFEKT.

Så sant, så sant... Jeg kan ikke forestille meg noen andre enn LaBrie i Dream Theater. Stemmen hans passer perfekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Petrucci og LaBrie går sammen for å bryte ned DT for meg .. LaBrie har alltid hatt litt pinglete , skjør stemme som ofte befinner seg litt for mange cents over tonene han skal treffe ...Ikke VELDIG fett å høre på ..

LOL

Nok et latterlig forsøk på å prøve å provosere alle DT/Petrucci fans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man på Steve Vai så er han etter min mening (igjen) så god som er mennesklig mulig å bli på instrumentet !

Ja Malmsteen gjør ditt, Satch gjør datt & Petrucci litt av hvert ...

Men ingen av de er som ypperste prest Vai!!

Noe av det kuleste Vai m/flere har gjort er Eat em n smile (Dave Lee Roth) ..... til de Vai-heads som ikke har hørt denne .... Løp å kjøp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.