Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vai vs Satch


Rohde

Anbefalte innlegg

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HÅHÅ!

Til han som sa at DT er det dårligste livebandet han har sett til dags dato: JEG ER SÅ HJERTENS ENIG!!

Ikke for at jeg har sett de live, heldigvis, men altså liveOPPTAK, og den eneste som virker noenlunde engasjerende på meg er trommisen. Gitaristen står og kikker på fingrene sine HELE konserten, ok kanskje han setter foten opp på monitoren nå og da, bassisten ser i gulvet på samme sted HELE tiden, keyboardisten vil jeg ikke snakke om engang(mest fordi jeg egentlig ikke husker at han var der), og vokalisten...herregud for en søppelhaug. Den dårligste etterligninga av Robert Plant ever! Tilogmed en UngeHøyre-Homo gjorde en bedre figur.

Men nå liker jeg jo ikke DT heller da,det er sikkert derfor.

Jeg har spilt en haug med DT-greier med det gamle bandet mitt, og tro du meg, du hadde nok også sett på fingrene dine, hadde du måttet spille like vanskelige greier live... :roll:

Da håper jeg for guds skyld at det nye bandet ditt ikke går i den samme fella som det gamle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÅHÅ!

Til han som sa at DT er det dårligste livebandet han har sett til dags dato: JEG ER SÅ HJERTENS ENIG!!

Ikke for at jeg har sett de live, heldigvis, men altså liveOPPTAK, og den eneste som virker noenlunde engasjerende på meg er trommisen. Gitaristen står og kikker på fingrene sine HELE konserten, ok kanskje han setter foten opp på monitoren nå og da, bassisten ser i gulvet på samme sted HELE tiden, keyboardisten vil jeg ikke snakke om engang(mest fordi jeg egentlig ikke husker at han var der), og vokalisten...herregud for en søppelhaug. Den dårligste etterligninga av Robert Plant ever! Tilogmed en UngeHøyre-Homo gjorde en bedre figur.

Men nå liker jeg jo ikke DT heller da,det er sikkert derfor.

Jeg har spilt en haug med DT-greier med det gamle bandet mitt, og tro du meg, du hadde nok også sett på fingrene dine, hadde du måttet spille like vanskelige greier live... :roll:

Da håper jeg for guds skyld at det nye bandet ditt ikke går i den samme fella som det gamle...

Nei huff, vi kan jo ikke spille musikk som krever at vi kan skalaer... :roll:

Jeg er for øyeblikket uten band, men det gamle bandet mitt konsentrerte seg hovedsakelig om selvskrevet materiale, ikke bare coverlåter.

Vil du ha et godt råd? Bruk litt mer tid på øving og litt mindre tid på syting - slikt blir man god av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg si at jeg syns det er hyggelig å ha deg her på forumet Hugo. Du representerer syn og meninger som kanskje ellers ikke ville ha kommet frem. Det er veldig bra at du står opp for hva du mener.

Men så er det dette med rett tid og rett sted. Jeg syns at det til tider kan bli slitsomt når du skal poengtere teoriens fallitt i øst og vest. Men det kan selvsagt ha noe med at jeg er forutintatt.

Jeg prøver ikke å si at du _aldri_ skal si hva du mener ang. teori, men at bitende kommentarer ikke bidrar til å fremme budskapet ditt. Istedet forsøk og gjøre en rasjonell presentasjon for hvorfor du mener det du gjør.

Det tror jeg alle hadde satt pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

James LaBrie skadet stemmebåndene stygt rett før Awake-turneen - måtte på operasjonsbordet og greier. Han er heldig som fremdeles kan synge i det hele tatt, selv om stemmen hans ikke er som den en gang var.

Haha. Too bad, Briern. Skulle ønske fyren mistet stemmen. :lol:

Hm. Jeg kom til å tenke på en ting. Prøver å huske tilbake. Jeg går gjerne off-topic her nå, orker ikke starte ny tråd. Jeg las her på forumet at det var noen som påsto at DT var jazz/fusion. Noen som husker det? Noen som i det hele tatt mener det? Bare spør... :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg si at jeg syns det er hyggelig å ha deg her på forumet Hugo. Du representerer syn og meninger som kanskje ellers ikke ville ha kommet frem. Det er veldig bra at du står opp for hva du mener.

Men så er det dette med rett tid og rett sted. Jeg syns at det til tider kan bli slitsomt når du skal poengtere teoriens fallitt i øst og vest. Men det kan selvsagt ha noe med at jeg er forutintatt.

Jeg prøver ikke å si at du _aldri_ skal si hva du mener ang. teori, men at bitende kommentarer ikke bidrar til å fremme budskapet ditt. Istedet forsøk og gjøre en rasjonell presentasjon for hvorfor du mener det du gjør.

Det tror jeg alle hadde satt pris på.

Min kommentar til Aiwass hadde ingen ting å gjøre med musikkteori. Den ble tydeligvis oppfattet slik, men det var ikke intensjonen. Etter min mening fortjener blærete, selvgode og belærende innlegg bare bitende kommentarer.

Bortsett fra det...

Skal prøve å la det strømme en eller to ekstra tanker gjennom hodet hver gang det dukker opp en "teoritråd". Utfallet er uvisst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok heller at du bare snakket dritt om musikkvalget til bandet mitt

Det skal du ikke se bort i fra.

men innrøm at du tenkte det...

Det er vel grenser for hvor mye du tror du skal ha rett i... Ta utgangspunkt i hva folk skriver/sier Aiwass.

Det tror jeg alle hadde satt pris på

Se her... Nå slipper du å spekulere noe mer i hva dette handler om, hva jeg tenker eller i om noen angriper din fantastiske viten om musikkteori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR ER FASCISTENE? VI ROPER ETTER DERE!

Jeg synes ikke det er noe poeng i å presentere et livløst uttrykk, langt mindre ANDRE sine livløse uttrykk. Jeg vil gjerne ha litt energi og litt eksplosjon, svette,gjerne blod, og en og annen tåre. Det er DT og DT-coverband milevis unna når de må konsentrere seg så mye om det perfekte "verket" sitt at de ikke klarer å vise med kroppen hva de føler.

Jeg er enkel,og må ha ting inn med teskje. Derfor ser jeg heller i 100 år på at Angus Young er helt apekatt mens han spiller pentatonskalaene sine,enn at jeg ser en time på DT som roper masse, men som ikke sier en dritt. Get it?

Allright.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.