Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Syngene OD


Kossoff

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å sjekke ut rørpedalene til Blackstar? Musikksenteret har iallefall disse inne.

Prøvde den med mest vreng på onsdag og den låt veldig bra, men ikke helt passende til mitt bruk.

Fungerte greit med både lite og mye vreng.

Boost-pedalen prøvde jeg ikke, men det er godt mulig den er noe for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnson og Bonamassa er begge gitarister som har lyd basert på gode røramper på godt imot full guffe, og det gir tonale kvaliteter som er fryktelig vanskelige å gjenskape i en pedal. Det er det klassiske "cranked amp in a box"-dilemmaet. Ethos som Thorris anbefaler er kanskje ikke så dum, Ethos er laget for å simulere en Dumble ODS i pedalform, og er kjent for å gjøre det usedvanlig bra, selv diehard Dumblekarer liker den. Den er skrekkelig dyr, og med lang ventetid, men har nok noe for seg.....

Men spørsmålet blir vel , hva har din lokale gitarpusher å tilby? Jeg har brukt en del tid på å sjekke ut lydeksempler på pedaler som gjør "amp in a box" greit, og personlig ville jeg sjekket ut f.eks Suhr Riot og Wampler Plextortion og Pinnacle. Det er helt sikkert plenty andre som kan gjøre det også, men de er de jeg har merket meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underbevisstheten min sa med en gang Fulltone distortion Pro uten at jeg helt vet hvorfor. Hmmmm var ikkevklar over at underbevisstheten min hadde begynt med pedalanbefalinger, men nok om det. Når jeg tenker meg om mener jeg å ha lest noe om at den kunne gjore EJ aktig lyd, men jeg trodde egentlig at det var man brukte den Tube Driveren til. Oh well, blir uansett interessant å høre hva du finner så keep us updated.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.customtonesinc.com/

Du kan få den sendt over :)

Nydelig pedal.. tror det er noe i denne duren du leter etter (?)

http://www.customtonesinc.com/Sound_Clips_Ethos_OD.html

Den låt sykt awsome!

Man må sende mail til dem for å bestille en, noen som vet hva den koster?

Ganske sikker på at den er dyr! :P

Edit: 400$ blir for mye for meg...

Endret av Guns N' Roses
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den låt sykt awsome!

Man må sende mail til dem for å bestille en, noen som vet hva den koster?

Ganske sikker på at den er dyr! :P

Edit: 400$ blir for mye for meg...

Den koster ja, og i tilegg er det for tiden 14 måneders ventetid...

På den annen side, legger man av en 200-lapp i måneden, har du pengene klare når den er ferdig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.