Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Syngene OD


Kossoff

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Hi Amund,

Thank you for your interest in the Ethos Overdrive. This email confirms that you are on the list for the Ethos TLE. We will contact you when your Ethos is ready--estimated ship date is June-August 2011. "

Jaja, da har man noe å glede seg til neste sommer... :)

Endret av Amund Blix Aaeng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi Amund,

Thank you for your interest in the Ethos Overdrive. This email confirms that you are on the list for the Ethos TLE. We will contact you when your Ethos is ready--estimated ship date is June-August 2011.

Jaja, da har man noe å glede seg til neste sommer... :)

haha, du likte den så godt ja :P

vet du foresten at pedalen er ment for å "replicate the tone of a Dumble ods"?

Endret av Thorris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, du likte den så godt ja :P

vet du foresten at pedalen er ment for å "replicate the tone of a Dumble ods"?

Hehe jepp. Men jeg har 14-15 måneder å spare på, eventuelt ombestemme meg på. Ingen betaling før pedalen er klar for sending. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! :)

Skjønner ikke hvordan du orker å vente så lenge! :o

Det er vel bare snakk om at man sender emailen om bestilling, glemmer hele greia og blir gledelig overrasket om et års tid :)

Jeg har allerede en Dumble-inspirert forsterker, så skal vel klare meg sånn nogenlunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er så lang ventetid, - er ikke da mange villige til å kjøpe pedalen for mer enn utsalgspris for å slippe ventetiden?

Ja sånn er det alltid, så en ble lagt ut til salgs for $475 i dag... Jeg har ingen bråhast, så for meg er det greit å vente.. Er søren meg et års ventetid på forsterkeren jeg har store planer om å kjøpe også... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har denne, jeg:

:)

Den fungerer visst best med singlecoils(den gir mer gain), men det er flere typer man kan kjøpe. Jeg liker at det er ganske mange justeringsmuligheter, som demonstrert i filmen over.

Med dagens kurs ville den kostet meg rett under 2000, så jeg synes den er litt dyr, men ja ja.

Endret av kst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt YT klarer fungere som lydformidler likte jeg lyden i Ethos. Men konseptet blir litt rart og overflødig for meg så lenge jeg allerede har en røramp som base for lyden.

Funderer litt på hvor lang ventetid det hadde vært på den Ethos pedalen i disse moderne rør-tider om den var merket:

"2 1/2 channel guitar preamp with genuin transistors and clipping diodes" ?

...var det ikke en på finn.no for noen uker siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt YT klarer fungere som lydformidler likte jeg lyden i Ethos. Men konseptet blir litt rart og overflødig for meg så lenge jeg allerede har en røramp som base for lyden.

Så du har en Dumble? :lol: Det er jo det som er hele poenget med Ethos, at den skal gi deg litt "Dumblemagi", med hvilken som helst forsterker(vel nesten)

Funderer litt på hvor lang ventetid det hadde vært på den Ethos pedalen i disse moderne rør-tider om den var merket:

"2 1/2 channel guitar preamp with genuin transistors and clipping diodes" ?

...var det ikke en på finn.no for noen uker siden?

Ja det blir grusom ventetid nå ting tar av og det er bare en eller to personer som lodder sammen disse pedalene. Den er nå blitt popuær på grunn av lyden og fleksibiliteten da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir grusom ventetid nå ting tar av og det er bare en eller to personer som lodder sammen disse pedalene. Den er nå blitt popuær på grunn av lyden og fleksibiliteten da...

Ikke uenig at den lager god lyd. Men jeg tror nok det er en del korksniffere med et spesielt forhold til rørforsterkere som har vært med å markedsføre denne preampen som ikke ville tatt i den om den var markedsført som transistor-preamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.