Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalinger: Rørcomboer 5000-7000,- (Brukt)


ovl

Anbefalte innlegg

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan jeg bare spørre: Har du vært i noen gitarbutikker enda? Og fått prøvd noe som helst?

Ja. Var der på forrige onsdag. Fikk prøvd Vox ac30, et par merker jeg ikke husker og masse fender amper. Men selvfølgelig fikk jeg ikke sett på

Fender hot rod DeVille så derfor lurer jeg på om DERE har erfaring med den.

Jeg er sjeldent i musikkbutikker, så jeg tar med meg gjerne frivillig erfaring :)

Som jeg har sagt, likte jeg clean-lyden på Vox'en, veldig godt :)

Endret av ovl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leste jeg nettop på en tråd hvor det var en som skrøt av cleanen på Roland cube 30. Hvordan blir lyden hvis man bruker stompboxer på den? Det må jeg prøve...

Jeg bruker nemlig bare clean kanalen... Erfaringer?

Endret av ovl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som spør om Hotrod DeVille 212: Løp og kjøp sier jeg bare!

Og ja, jeg har en selv, og jeg bruker den..

Den har fantastisk clean, den spiser alt som måtte være av pedaler, og 60 watt er mer enn nok!

2 12" høyttaler gir masser av trøkk. Effektsløyfen bruker jeg aldri, siden jeg bruker clean kanalen og pedalbrett..

Hvis du er avhengig av vreng uten pedaler er den derimot ikke noe særlig.

Den på Finn har jo en veldig grei pris, regner med at ny kommer den på 9-10 tusen.

Men nå er det vel på tide å bestemme seg snart? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leste jeg nettop på en tråd hvor det var en som skrøt av cleanen på Roland cube 30. Hvordan blir lyden hvis man bruker stompboxer på den? Det må jeg prøve...

Jeg bruker nemlig bare clean kanalen... Erfaringer?

Har du sett litt hva en Cube30 er? Det er en transistor modelleringsforsterker. Hva skal du med bokser på den? Den har de effektene du har bruk for innebygget. Kort sagt liker ikke slike forsterkere bokser særlig godt, og de trenger de heller ikke. Det er hele poenget med slike forsterkere.

Dessuten- de koster et par tusen, og er langt utenom premissene du selv har lagt for denne tråden. Kanskje du har fått svar på nok spørsmål snart, og bør vurdere litt selv hva du skal ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan selge deg en Peavey Valveking 112 for 3500 med nye rør, levert på døra (forutsatt at det stemmer at du bor på Høvik).

Fantastisk flott cleankanal med bright-switch, som gir muligheter for at fra en varm, fyldig clean til en klar og crisp tone. Takler bokser godt som bare det, og låter kule med både singlecoils, humbuckers og p90.

Vrengkanalen er også ganske god, men den gir en ganske "løs", amerikansk vreng som ikke er helt mine preferanser og grunnen til at jeg selger den. For en som bare bruker cleankanalen derimot så tror jeg denne er helt ypperlig da den kan spille høyt uten at den begynner å vrenge. Send meg en PM om interessert (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.