Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppgradering av forumet


jonarve

Anbefalte innlegg

For å være helt ærlig husker jeg nesten ikke hvordan forumet så ut før.

Samme her, jeg hadde nesten glemt det allerede etter noen timer. Og da var jeg vant til designet.

Rart ingen har opprettet facebook-gruppen «Få tilbake det gamle designet på gitarnorge!!!!1» :P

Skjønner ikke hvorfor folk er så redde for ting som er annerledes... Kristen mentalitet :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvis du sjekker roar, så er det feltet til venstre som tar opp plass. Det er derfor vi blant annet er tvilende til om det er lurt å aktivere postrating. Men jeg er helt enig, et litt mer kompakt design er noe vi burde fått til. Det blir mye "hvitt".

Skal vi komprimere designet slik det er nå, må vi fjerne visning av gruppe, innlegg, ble medlem, eller sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sjekker roar, så er det feltet til venstre som tar opp plass. Det er derfor vi blant annet er tvilende til om det er lurt å aktivere postrating. Men jeg er helt enig, et litt mer kompakt design er noe vi burde fått til. Det blir mye "hvitt".

Skal vi komprimere designet slik det er nå, må vi fjerne visning av gruppe, innlegg, ble medlem, eller sted.

Jeg synes ikke dere burde fjerne innleggstallene fra feltet på venstre side av postene.

Sted trenger man kanskje ikke - det kan man jo gå til profilen for å se om man vil?

Det er vel ikke krise om man fjerner noen av de andre du nevnte, men postcount synes jeg absolutt vi burde beholde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.