Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppgradering av forumet


jonarve

Anbefalte innlegg

Hei!

Av ulike årsaker så vi oss nødt til å oppgradere forumet til siste versjon på kort varsel. Gitarnorge bruker nå Invision Powerboard 3.0.3. Veldig mye er nytt og forhåpentligvis til det bedre.

Jeg kommer til å arbeide med å oversette forumet til norsk og tilpasse utseendet.

Tilbakemeldinger tas i mot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hei!

Av ulike årsaker så vi oss nødt til å oppgradere forumet til siste versjon på kort varsel. Gitarnorge bruker nå Invision Powerboard 3.0.3. Veldig mye er nytt og forhåpentligvis til det bedre.

Jeg kommer til å arbeide med å oversette forumet til norsk og tilpasse utseendet.

Tilbakemeldinger tas i mot med takk.

Ja, spennende med noe nytt!

Eneste jeg lurer litt på er hvorfor poster fra før oppdateringen av forumet har mistet "rammen" rundt siterte innlegg. Det blir litt surrete på den måten.

Men ellers, fin layout! Bare å få det oversatt til norsk (samt skrive Gitarnorge øverst i det blå feltet?) så blir dette flott.

Hvor har Nye Innlegg funksjonen blitt av?

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte det ikke i det hele tatt, uoversiktlig og generelt kjipe farger.

Er det mulig å velge det gamle utseendet i innstillingene en plass, eller er dette det eneste alternativet jeg har fra nå av?

edit: Og er det mulig å få klokken i 24-timers formatet?

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke i alle fall legge inn det gamle themet som et alternativ? Likte ikke dette themet her. Forresten, om man prøver å endre theme til IP.Board Lo-Fi får man en error. Ser heller ikke helt poenget med poeng-greiene, synes i alle fall at funksjonen der den autoskjuler poster med mindre enn x poeng burde fjernes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.