Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppgradering av forumet


jonarve

Anbefalte innlegg

Ikke det. :P På den gamle versjonen var det en firkant til venstre for trådtittelen, som man kunne trykke på for å komme til første uleste post i tråden.

Den funksjonen har du fortsatt, på samme sted. :)

Den tar meg bare til siste post, ikke første uleste.

EDIT: Ok, så den nå. Men den dukker ikke opp i «new content»-lista :( Jeg browser nesten aldri forumet på vanlig måte, jeg bruker bare den funksjonen.

Så, er det mulig å få tilbake denne funksjonen? Så jeg slipper å bruke fem ganger så lang tid som før på å få lest gjennom nye ting... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nå skal linker som ikke fungerte lenger være i orden igjen.

Når det gjelder funksjonalitet som mangler eller er endret klarer vi ikke å gjøre noe med det ettersom vi ikke utvikler forumet selv. Det vi derimot kan gjøre er å gjøre endringer i konfigurasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke!

Dette forumet klarer ikke å vise youtube videoer direkte heller, virker det som. (Ny kode?)

Trykk på denne knappen, skriv inn hele URL'en til videoen, og så funker det:

gn1j.jpg

Trådtitler endrer man ved å gå til den avanserte editoren istedenfor hurtigediten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådtitler endrer man ved å gå til den avanserte editoren istedenfor hurtigediten.

Hei! Jeg vil bare si at når jeg prøver å redigere et innlegg fungerer ikke Avansert Editor.

Jeg poster et bilde under for å vise hvilken link jeg mener, markert med rødt:

11111kanslettes.jpg

Jeg klikker linken, men får ingen reaksjon tilbake. Dette har jeg nå prøvd flere ganger siden igår for å være sikker på at det ikke bare er et engangstilfelle.

Ellers, begynner jeg å like den nye designen mer og mer. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.